Hallo Allemaal, na eerst bezig te zijn geweest met clomid wat niet aansloeg zijn we nu over gestapt naar menopur ben benieuwd of er vrouwen zijn die hier ook mee bezig zijn misschien is het leuk om ervaringen te delen? of vrouwen die door menopur zwanger zijn geworden... Groetjes!
Hoi hoi, Ikzelf heb anderhalf jaar lang clomid geslikt. Dit sloeg wel aan maar ik werd maar niet zwanger. Toen zijn we overgestapt naar menopur en pregnyl en de 2de ronde was het raak. Ik ben nu 22 weken zwanger... Dus geef de moed niet op, het kan echt!! Wij zijn in totaal ruim 4 jaar bezig geweest. Succes! Wanneer begin je met spuiten?? Liefs Houda
wat fijn dat je zwanger bent! dat geeft toch weer hoop! ik ben gisteren begonnen met de menopur en moet dan aankomende zaterdag naar het ziekenhuis had jij de 1e ronde met menopur ook een eitje? wat gebeurt er nou als je ei op dag 10 nog te klein is ga je dan verder met de menopur??
om de hoeveel dagen moet je trouwens terug naar het ziekenhuis als je met menopur bezig bent? is dat net zo vaak als met clomid of vaker?
Volgens mij moet je dan wel doorspuiten. Tenzij er echt niets te zien is dan moet je misschien een hogere dosis spuiten.. En hoevaak je voor een echo moet komen hangt af van de grote van je eitje... Heel veel succes!!
Ok bedankt! ben benieuwd... en jij hoe voel jij je?? weet je het geslacht al van je kindje?? echt super leuk voor je dat je eindelijk zwanger bent na 4 jaar!
Ik voel me prima hoor, alleen kan ik het soms niet geloven. Nog steeds niet! Ik denk nog vaak terug aan de tijd dat het niet lukte en dan voel ik me zo dankbaar en gelukkig. Ik dacht dat het nooit meer ging lukken.. Ik weet het geslacht wel maar ik kan het hier helaas niet vertellen in verband met meelezers, hihihih... Hoop dat jou dag ook snel komt! Laat je weten hoe het is gegaan, ik zal dit topic in de gaten houden... Liefs Houda
ik snap dat je het soms niet kan geloven je bent zo lang bezig geweest en nu is het eindelijk zo ver! ik hoop ook dat het bij ons snel komt zaterdag naar het ziekenhuis ik ben benieuwd hopelijk zit er een eitje want met clomid had ik helemaal geen eitje