Vandaag (op cd 3) heb ik bloed laten prikken voor mijn cyclus analyse die deze maand gepland staat. Op cd 8 heb ik mijn 1e echo weer... Als die uitslag goed is, gaan we door met de laatste 3 pogingen van icsi in eigen cyclus... Mocht mijn cyclus niet goed zijn, dan starten we met de laatse 2 gestimuleerde icsi pogingen... Spannend dus weer want, ze willen ook dat ik afval en dat is nog niet gelukt helaas... (ben nu wel al een week bezig met WW en dat gaat gelukkig erg goed! ) Het zou dus ook nog kunnen zijn dat ze helemaal niet verder willen gaan vanwege mijn overgewicht Duimen draaien dussssssssss.! Dikke knuffel voor iedereen
Hey Lieselot, UMCG maakt prachtige baby's meid! Heel veel succes met de aankomende ICSI! Ik hoop dat je ze niet alledrie nog nodig hebt! Op naar een super cyclus, -punctie, -tp en Super Super test! Elmo
Heel veel succes en sterkte meid! Ook met het afvallen! Super dat je al een week goed op weg bent met WW!
Lieverds, dank jullie wel! Doet me goed om jullie reacties te lezen... Enne... Elmo, ze maken daar inderdaad mooie baby's