Hoi Vraagje: verkort 1 shot pregnyl je luteale fase? In al die tijd dat we bezig zijn had ik een luteale fase van 15/16 dagen. Vorige ronde IUI gehad en toen had ik ineens 13 dagen. Kan ik daar nu weer van uit gaan of was dit een One off? wat zijn jullie ervaringen? groetjes
ik zou voor de zekerheid altijd uitgaan van 16 dagen na je ei. teleurstellingen zijn er genoeg geweest. wat denk je zelf.. is het nu eindelijk raak?
Hoi Natasja, Mijn luteale fase is niet verkort door de pregnyl. Voor mijn IUI's had ik een luteale fase van 12, met de twee IUI's een fase van 13. Maar geen idee of dat toeval is, of dat dat door de pregnyl komt. Groetjes Roca
Ik weet het niet precies bij mij hoe het zat, maar de vorige 2 iui's met pregnyl werd ik precies 14 dagen na de pregnyl spuit ongesteld. Dus niet 14 dagen na de eisprong, maar 14 dagen na de pregnyl.
Hoi Natasja, Ik heb steeds een LF gehad van 14 dagen vanaf de eisprong. Dag -1 pregnyl Dag 1 de IUI Dag 14 ongesteld. Dus eigenlijk 16 dagen na het zetten van de pregnyl. Maken jullie evengoed een kansje deze ronde, ondaks het feit dat er geen IUI was?
Volgens de dokter wel. die vond dat we met deze uitslag nog 6 maanden konden proberen (dat was in oktober) dus het zou moeten kunnen. we hebben in ieder geval goed ons best gedaan.
spannend Natasja, bij de clomidchicks is het zwangervirus aangeslagen, we hebben er deze week maar liefst 2 en ik denk dat de 3de komt, dus hoop het voor jou
Ik heb (nog) nooit Pregnyl gespoten. Maar mijn LF is tot nu toe, eitje was op 4/4 dan zit ik nu op dag 16 toch? Is dat niet lang?
Natas, Zie het topic nu pas, en ondanks de pregnyl die ik weleens heb gespoten, heb ik echt geen flauw idee hoe het zit met je luteale fase. X Elvira