Misschien kunnen jullie even meetellen? 2-8 start nieuwe cyclus. 15-08 (19:00) ovitrelle gezet. 21-08 cryo terugplaatsing, 4 daags embryo met 5 daags kwaliteit vroege blastocyst. Ik lees dat je na ca 36 uur dan je eisprong hebt, dat zou dus de 17e zijn? Dan zou ik vandaag op 8 dpo zitten? Als ik via Freya een berekening doe aan de hand van datum terugplaatsing van vroege blastocyst zou ik vandaag 9 dpo zitten? Wat moet ik nu aanhouden? 8 of 9 dpo?
8 dpo. Dat de cryo sneller is doorgedeeld zegt niet dat dan ook je ei ineens een dag eerder was Dpo telling heeft niks te maken met de leeftijd vd cryo
Je moet het moment van de eisprong aanhouden, niet de leeftijd van de cryo. Dus je zit op 8 DPO. Succes!
Hi Jane, Ik heb ook op 21-08 een terugplaatsing gehad van een cryo blastocyst! Je hebt al getest lees ik, haha. Nog negatief?
Je moet de officiële leeftijd van de cryo aanhouden. Dus in jouw geval was je op 21-08 4dpo. En vandaag dus 9dpo. In het buitenland hanteren ze bijvoorbeeld ook een telling als: 5dp4dt = 5 days past 4 day transfer Een verse tp is vaak op dag 3 of op dag 5. De dag van de punctie is de eisprong.