Pregnyl en OD vraagje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Alfz, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alfz

Alfz Lid

25 aug 2007
    22
    0
    0
    Hallo iedereen,

Deze maand de eerste echte cyclus met clomid en pregnyl gehad (vorige cyclus reageerde ik te goed op clomid en waren er 4 eitjes aan het rijpen en werd er ons aangeraden om de behandeling te onderbreken).
    Op dinsdag 16 okt hebben we om 20u de spuit pregnyl gezet, die avond ook aan het klussen gegaan. Volgens de artsen zou m'n eisprong dan op donderdag 18 okt vallen. Nu hebben ze me altijd verteld dat je menstruatie 14 dagen na de eisprong valt, voorbije donderdag dus. Dus waren wij hier volop aan het afwachten: donderdag niks, vrijdag klein beetje bruinverlies. Dan toch maar een zw testje gedaan, deze was negatief, gisteren zijn ze uiteindelijk doorgebroken.
    Nu was m'n vraag, heeft de pregnyl mss niet gewerkt en is mijn eisprong twee dagen later gekomen dan verwacht (en zijn we te vroeg gestop met klussen). Of zou het kunnen dat mijn eisprong dan wel is gekomen zoals verwacht (1,5 dagen na pregnyl) maar dat de fase van mijn cyclus na de eisprong langer is dan 14 dagen.
    Zonder hormoonbehandeling heb ik nl sowieso een langere cyclus van 30-32 dagen.

Na 5 jaar proberen hebben we eindelijk de stap naar medische hulp gezet, de hoop was waarschijnlijk iets te hoog deze keer, want de teleurstelling is nu des te groter.

Op naar de volgende poging...

Deel Deze Pagina