wie zwanger geworden na gebruik Puregon, menopur of Gonal F?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Ik heb er nu 6 maanden clomid opzitten, met elke maand een eisprong..helaas geen resultaat.

Nu ga ik vanaf volgende maand beginnen met spuiten, hoop dat dit resultaat geeft!

Wie is er zwanger van geworden? Ben erg benieuwd!

Groetjes Guusje

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi Guusje! Wat spannend dat je over gaat op spuiten. Ik heb net m'n eerste maand met menopur er op zitten. Moet deze week ongesteld worden (of niet natuurlijk). Lees met je mee ben nl wel benieuwd naar de reacties!
    Heb zelf 0,0 last van bijwerkingen gehad deze maand tov clomid :) dus een hele aanrader!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Jolien!

Fijn dat de menopur zo fijn gaat bij je! Ik had totaal nergens last van bij de Clomid de afgelopen 6 maanden maar ik heb afgelopen maandag een gesprek gehad met de gyn en zij vertelde me dat er een onderzoek start om uit te zoeken welk hormoon nou het meest effectief is. Er zijn 4 mogelijkheden waarin je komt;

clomid
    clomid en IUI
    menopur,gonal F of Puregon
    Menopur, Gonal F of Puregon met IUI

Er wordt geloot dmv een computer waar je in valt, bij mij is het dus de 3e optie geworden! En IUI is ook niet echt nodig volgens mij, mijn man heeft goede zwemmers..

Omdat er geen feiten zijn over welke behandeling nou het meest effectief is heb ik besloten om hier aan mee te doen. Ten eerste omdat dan het lot bepaald en aangezien zelfs de arts mij niet kan vertellen welke behandeling nou het beste is vond ik dit een goede keuze. En ook omdat over een half jaar er een uitslag komt van dit onderzoek, wat weer gunstig is voor vrouwen die in het zelfde schuitje zitten!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Het lijkt me sowieso wel leuk om hier lekker te blijven kletsen met meiden die hiermee begonnen zijn, toch?

Dus wie kletst er nog meer mee? :D

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je mee doet! Ze hebben mij toen ook gevraagd na zes maanden clomid maar zag dat niet zitten toen. Na een maand toch over op spuiten ivm de bijwerkingen. Wie weet slaat dit goed aan en ben je snel zwanger! Weet je al welk hormoon je gaat spuiten?

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja, ze vertelde dat ik altijd kon stoppen met het onderzoek, dus ik dacht ach, we gaan het gewoon proberen. En gelukkig werd het spuiten. Had eigenlijk niet zo veel zin meer in alleen clomid verder..heb het gevoel dat het zo nog eindeloos door kon gaan anders!

IK weet nog niet welke ik krijg, ik hoop eigenlijk menopur, dat is het enige niet synthetische middel.. maar wie weet..

Ik moet as donderdag naar het ziekenhuis voor de laatste keer clomid, dit omdat we vanaf vrijdag een weekje weg gaan! :p Dus deze maand nog kans op zwangerschap met clomid, maar heb er geen hoop in, alhoewel ik precies mijn eisprong in het weekje weg heb...misschien ontspannend?Afwachten maar! Maar donderdag zal ik vragen of het al bekend is wel middel ik ga krijgen..

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Niemand? :(

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb n succes verhaal: 1e ronde menopur . Zie banner ;)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaaaaaaahhhh!!!! Wat goed!!! Gefeliciteerd meis!!

10. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Hoe is t nu met jou?

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, bij mij is het allemaal heel raar.. Heb nu een cyste van 40X50 inmijn linker eierstok.. Hopelijk lost ie vanzelf op! Gisteren een bloedin gehad, duurde 2 uur. Morgen maar ff bellen met ziekenhuis.. Let you know!

Deel Deze Pagina