in de MMM maar op vakantie toch zwanger geraakt?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door natascha01, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ik was benieuwd of er meiden zijn die ook in de MMM zaten maar tijdens hun vakantie toch zwanger zijn geraakt??

gr
    natascha

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De drie medische oorzaken van het niet zwanger worden (PCOS, verminderde zaadkwaliteit & een bevruchtingsprobleem) verdwijnen hier niet door op vakantie te gaan, helaas... ;)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bedoel je zonder verdere hulp? Ik snap de vraag niet zo goed.

Ik ben wel zwanger geworden op vakantie, maar wel gewoon met Clomid. Toch denk ik dat de vakantie wel goed geweest is, voor de innesteling!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het schijnt bij sommige geluksvogels wel eens voor te komen dat ze tijdens een pauze of vakantie plots geheel onverwachts zwanger zijn geworden, ondanks hun MMM.

Ikzelf zit ook in de MMM, maar ik verwacht niet dat als ik op vakantie ga, mijn vijandige baarmoederslijm ook opeens op vakantie gaat!

In mijn ogen ben je dus echt een geluksvogel als het je wel overkomt.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik ben al ontelbare keren zeeeeeeeer ontspannen op vakantie geweest, maar hier heeft het niet geholpen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, in drie jaar tijd, vaak vakantie gehad, een hondje erbij genomen...maar nee, had blijkbaar toch echt een goede zaadcel nodig ;)

Grapje hoor, ik snap je vraag!
    Iedereen hoopt er op en een paar procent heeft het fantastische geluk om toch spontaan zwanger te worden. Of het aan de vakantie ligt of gewoon geluk is..ik denk het laatste.
    Hier een medische oorzaak voor het niet samen zwanger kunnen worden dus zelfs ontstressen heeft hier er niks mee te maken.

Elmo

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik hoop ook dat het werkt hoor............maar ik geloof er niet zo heel erg in hoor.

Wij zijn vaak op vakantie geweest en ik heb in de vakantie ook mn eisprong gehad....
    We hebben een hondje genomen.
    We zijn kleiner gaan wonen.
    We hebben tijden gekend dat het echt beter zou zijn om niet zwanger te worden!

En de IVF was toch echt nodig :D

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik zat in de MMM ivm een korte luteale fase en uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden, zonder hulp van Clomid oid....

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mijn arts heeft gezegd dat als je in verwachting kunt raken door met vakantie te gaan, dat dan de klinieken wel gesloten zouden worden en we door onze HA's dan wel met vakntie zouden worden gestuurd ;)

Hier 3 vakanties achter de rug, maar nog altijd hetzelfde riedeltje qua probomen (zie onderschrift) en dat was in de vakanties dus niet anders...

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wij planden onze vakantie altijd rond de eisprong; heeft nog geen effect gehad (behalve dat we in onze laatste, zorgvuldig rond de eisprong geplande vakantie met een condoom moesten vrijen omdat ik vanwege mijn schildklier tijdelijk niet zwanger mocht raken).

Deel Deze Pagina