Het ziekenhuis is niet gek. Op die manier kunnen ze het 2x declareren bij de zorgverzekeraar. Ik heb ook nog wat in de koelkast, maar geef het liever gratis weg als aan het ziekenhuis. ( die verdienen al genoeg )
Ik had er bewust voor gekozen geen topic hierover te openen omdat ik geen paniek wilde zaaien. ik wist trouwens niet dat ovitrelle ook niet meer leverbaar is. ik kreeg van ons zkh te horen dat er een tijdje terug een verkeerde batch tussen heeft gezeten vd pregnyl waardoor ze een deel moesten weggooien. daarnaast levert het bedrijf ook veel aan oostbloklanden waar de vraag op dit moment erg groot is ( ik hoop van harte wel om de goede reden en niet om af te vallen, je zou die mensen wat!) Ik heb via facebook een link geplaatst van mvm die nu ook door vrienden en kennissen wordt overgenomen. daarnaast op topics met net zwangeren gereageerd (okt mamas bijv) in de hoop ze bewust te maken van het probleem nu. laten we met zn allen mvm goed promoten in de hoop dat dit niet een blijvend probleem wordt!
ja het is officieel verboden maar ik heb wel meerdere topics gezien waarin dat werd gedaan en die werden ook niet gesloten...
chantal zend mij de link ook even dan kan ik hem ook op facebook zetten. en idd ik hoop dat er naar het oostblok toe wel controle is op het gebruik van de pregnyl. want ik heb niet verzameld om mensen te laten afvallen etc...
erg he dat terkort. Ik heb er ook nog eentje liggen die ik maar bewaar voor onze eigen poging wellicht eind 2013. Zo lang is het nog houdbaar.. Mocht ik het om wat voor reden dan ook niet hoeven gebruiken dan vind ik er wel iemand voor, maar terugbrengen zou ik idd ook niet doen. Ik heb zelf ook met MvM meegedaan en op de topics waar ik meeschrijf vraag ik de net zwangere meiden ook om mee te doen ivm het tekort.
Ik heb gewoon Ovitrelle opgehaald hoor, dus het is zeker niet uit de handel. Dan zouden we dat wel doorgekregen hebben, net als we dat bij de Pregnyl kregen eventjes geleden! Tip: Check ook eens de apotheken in ziekenhuizen, die hebben soms nog wel eens wat liggen! Liefs, Elvi
Hoi, Ik ben apothekersassistent en werk in de poli apotheek bij een ziekenhuis. Wij hebben nog wel Pregnyl op voorraad doordat wij dit altijd leveren voor de poli voortplantingsgeneeskunde van ons ziekenhuis en daardoor meer voorraad bestellen. Navraag gedaan bij de fabrikant en Pregnyl komt volgende week weer beperkt beschikbaar. Alle vrouwen die nu hun behandeling starten krijgen voorrang. Er wordt geleverd op datum start behandeling. Bv als je nu de papieren/recepten al mee krijg maar je begint pas in april moet je wachten. Wel zo eerlijk lijkt mij zo... Hopelijk doen andere ziekenhuizen dit ook.
Als je op facebook Home Page neerzet in dat venster waar je normaal je status plaatst (zeg maar wat de wie wat waar bjj hyves was) dan vormt hij automatisch de link. hij maakt er alleen zelf een tekstje bij waar zoiets staat als "ik steun mvm en deel mijn geluk, jij toch ook?" dus heb er wel meteen in een reactie bijgezet dat ik niet zwanger ben voor je dat weer krijgt. Deze tekst heb ik geplaatst: Willen alle (net) zwangeren zich aanmelden bij Home Page en hun urine inleveren? Dit kan tussen de 6e en 16e week van je zwangerschap. De fabrikant van vruchtbaarheidsmedicatie is door zijn voorraad heen! Help paren met een zwangerschapswens! Zegt het voort! #durftevragen
Hoi dames, Het is toch allemaal wat zeg. Ik denk ook dat er te weinig reclame wordt gemaakt voor moeders voor moeders. Bij een normale zwangerschap ga je ook pas bij ongeveer 8 weken naar de verloskundige en die maakt je er dan meestal op attent. Ik heb vandaag wel een apotheek gevonden die in ieder geval de ovitrelle wil bestellen voor me, maar deze wordt ook pas op z'n vroegst vrijdag geleverd....hopelijk is dit nog op tijd.
Ik had het ook op FB gezet. Een vriend heeft het gekopieerd op iemands prikbord aangezien zij zwanger is .... Haar antwoord was "ben je lyp" letterlijk overgenomen. Dit raakt me toch wel erg hard hoor . Zoveel moeite is het toch niet ?!