Pregnyl en ovitrelle niet leverbaar:(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Willes, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kan er op dit forum op de beginpagina zo'n berichte komen te staan ? Laatst stond er ook een overlijdensbericht daar.
    Misschien spoort dat de mensen die hier komen en zwanger zijn nog een keer extra aan.
    Mocht ik ooit zwanger worden doe ik zeker mee !!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zou liever ook een verbod zien op uitvoer van pregnyl naa het oostblok zolang niet gecontroleerd wordt wat er daar mee gebeurd.. sorry maar daar plassen we de kannen niet voor vol toch?

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zo meiden,...ik heb het ook op FB geplaatst hor!!!

zelf had ik vorige week dinsdag voor het eerst te maken met het leverings probleem :( geen pregnyl 5000!! kreeg toen ovitrell (ofzo) 2 dagen later geleverd. en vanmiddag is het recept gefaxt van nog 2x 5000 ovitrell! :D gelukkig is dat nog leverbaar!!
    wat een ellende! de assistent zei dus ook al tegen me dat het productie problemen zijn! er is dus idd meer vraag dan aanbod! hopelijk komt het gauw weer terug!!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Had ik ook al aan gedacht maar weet niet hoe de modjes er over denken.

Ik wil in het deel over de site wel een topic openen om de menig van de modjes te vragen.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb ook even een topic geopend bij het ' ik ben zwanger' en bij ' zw en ovu testen' deel.
    Ben ook zo brutaal geweest om een bodybuildersforum aan te schrijven of ze hun bezoekers willen oproepen de komende weken niets af te nemen in verband met de tekorten.
    Heb het zelf niet nodig maar het lijkt me vreselijk om deze stress er ook nog eens bij te krijgen...in de MMM moet je al genoeg doorstaan.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wachtende jij durft!!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wachtende@ Idd jij durft , weet je we wachten wel af hoe er gereageerd word door iedereen en de modjes.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ben nu alle mensen op facebook berichtjes aan het sturen waarvan ik weet dat ze zwanger zijn om het nog een keer te vragen.
    Heb al een topic geopened met de vraag aan de modjes ook.

Ik doe alles wat ik kan bedenken voor jullie. Ik hoop echt dat niemand zijn behandeling hierdoor moet uitstellen.

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    HOezo ik durf?
    Nee heb je...ja kun je krijgen.
    Ik zal heus geen horde bodybuilders voor de deur krijgen hoor :)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meis anders had ik het wel gedaan.

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wachtende : zie ze al staan die hordes BB : LOL :
    Goed bezig! Heb bij okt mamas al oproep geplaatst, nu nog bij nov mamas. en zet t regenmatig int testtopic als ik weer posi testen voorbij zie komen!!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Chantal@ Ik zet ook de melding in het test topic.
    We zijn goed bezig met elkaar klasse meiden.

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zo ik heb mijn hele facebook er ook ondergezet en iedereen nog priveberichten gestuurd.
    Heb hier ook zo veel mogelijk topics geopend (misschien krijg ik er wel een waarschuwing voor haha).
    En ik doe heeul erg mijn best om zwanger te zijn zo dat ik zelf mee kan doen :)

Nu ben ik wel weer even door mijn inspiratie heen.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Even een upje,hier is het nog steeds niet leverbaar hoe zit dat bij de andere apotheken? Zal hier dus ws ovitrelle worden en dus ook nog bij betalen. Daarnaast ben ik dus bang dat de ovitrelle toch anders werkt of meer bijwerkingen heeft:(

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Echt heel raar hoor, vroeg van de week nog in het ziekenhuis en onze FA zei dat het gewoon leverbaar was. Mijn apotheekhoudende huisarts kon het gewoon bestellen en ook de ziekenhuisapotheek heeft het gewoon op voorraad

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    nou mijn apotheek vertelde dinsdag nog dat het pas leverbaar is vanaf de 20e. ons zkh had nog wel wat liggen dus bij ons komt het wel goed, maar het was niet leverbaar... apotheek heeft naar de leverancier gebeld...

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ter info:
    Ovitrelle is ook al bij veel apotheken en poli apotheken in nazending. Die fabrikant kan de vele vraag ook al niet meer aan.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Daar ben ik dus ook al bang voor:(

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik vond een stukje over de pregnyl in het freya blad.

Lees Nieuws

Via de fabrikant van Pregnyl willen wij proberen meer informatie boven tafel te krijgen over de toedracht van het tekort (uit het statement kunnen wij nog niet helemaal opmaken waar het tekort nu precies zit namelijk).

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hi mar, in welk freya blad staat dat? Niet gelezen, de laatste?
    Apotheek heeft gister met fabrikant gebeld, nu is leverdatum weer week verschoven naar eind mrt, marginale hvheid dus zal mega run op komen. Ik kon de laatste pregnyl int zkh krijgen. Nu ist daar ook op..

Deel Deze Pagina