Dat is ook zo lekker ja, het wordt gewoon iedere keer weer uitgesteld. Eerst was het begin maart, toen half maart en nu weer eind maart....
Ik heb laatste cyclus ook ovitrelle gespoten, niets van gemerkt, maar had ook nooit last vd pregnyl, en ik ben nu toch zwanger geworden met ovitrelle dus wat de werking betreft zit het wel goed Ik hoop dat het snel weer leverbaar wordt!
Ik weet niet in welke het stond. Ik las dit in de link die ik er bij deed. Heb nog een paar bladeren liggen moet ik nog lezen , krijg ze altijd. Heb er nog geen behoefte aan gehad om te lezen. Als er wat is pb me he dat weet ja.
Idd, ik moet straks misschien de poging afbreken omdat ik geen pregnyl/ovitrelle kan krijgen Het moet nu uit een internationale apotheek komen en de vraag is of dat op tijd is..
dit menen jullie niet?? Wij zitten even in onze rust periode.. maar willen toch over een paar maandjes weer een nieuwe poging doen.. maar dat schiet dus lekker op als er geen pregnyl leverbaar is!!
Kun je zelf niet naar belgie of duitsland rijden? Daar is ngo wel wat te krijgen toch ? Ik weet het...het is een hele onderneming maar ik zou denk ik het wel doen als het een optie was.
hoor wel dat het erg plaatselijk is. dat er wel een te kort is, maar dat er op veel plaatsen geen problemen met leveringen zijn en mensen gewoon hun pregnyl bijgeleverd krijgen.. dus misschien een apotheek in een nabije stad of dorp bellen?
Hai, Hier vorige week de pregnyl gehaald en geen probleem. Was er gewoon en aportheek begon er ook niet over. Ik woon in het oosten des lands dus misschien ligt het daaraan . Hoop dat iedereen z.s.m. hun medicatie krijgen, die stress kan je er echt niet bij hebben als je er al middenin zit.
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/345091-oproep-wie-heeft-last-leveringsproblemen-pregnyl.html