Hallo allemaal! Ik hoop dat er nog meer dames hier zijn die, net als ik, vorige of begin deze week hun terugplaatsing hebben gehad... (Voor mij de 1e keer) Ik vraag me af hoe jullie dit ervaren en misschien dat we elkaar beetje moed in kunnen spreken, want ik vind het nogal wat...
Hoi AnGelSuUs, Ik zit ook in de wachtweken, verschrikkelijk!! Ik mag woensdag 30 oktober bloed laten prikken in het ziekenhuis en ga zelf aanstaande zondag testen. Ben inmiddels op van de zenuwen en zou willen dat ze gewoon voorbij zijn!! Wil me dus graag aansluiten Groetjes!
Haaai palmboom Is het voor jou ook de eerste poging??? Ik heb mezelf voorgenomen om op vrijdagochtend (1 november) een zwangerschapstest te doen, voordat we naar het ziekenhuis gaan voor de test...al is het maar om mezelf voor te bereiden op eventueel slecht nieuws...Ik hoop alleen dat ik het zo lang vol kan houden, haha! suc6!
Ja, het is ook onze eerste poging! Had net nog de schrik van mijn leven... Had bij het inbrengen van mijn mustenbollen opeens bloed op mijn applicator... Dit was rond 14:30 uur en het bloeden is nu gestopt. Ben nu helemaal van slag.. Komt mijn menstuatie eraan, heb ik een bloedvaatje geraakt of had het iets te maken met de innesteling. Niet goed voor mijn hart dit !!! Ik hoop ook dat jullie het vol kunnen houden!!
Hoi dames, Ook hier in de 2e wachtweek. Pfff wat is het elke keer weer zenuwslopend. Voel ik iets of beeld ik me dat alleen maar in. Dat zijn vragen die elk uur door mijn hoofd spoken Hoe zit dat bij jullie? Ik heb vorige week woensdag mijn 4e iui gehad dus heb aanstaande dinsdag/woensdag mijn nod Succes dames!
Ha meiden, vorige week stond ik waar jullie nu staan. Het is zwaar, het duurt lang en je geduld wordt op de proef gesteld. Ik wens jullie allemaal een positieve test toe de komende tijd! Nog ff doorzetten, jullie zijn er bijna
Dit herken ik zeker! Bij elk ding dat ik voel raadpleeg ik dr. Google Is het een bijwerking van de utrogestan of van een mogelijke zwangerschap... Gek word ik ervan!! :S Wanneer mag jij testen?
@palmboom: Wat vervelend he van dat bloed. Kan me voorstellen dat je dan schrikt, maar kan inderdaad ook heel goed een bloedvaatje geweest zijn. Ben benieuwd of er bij jou al iets uit de test komt die je zondag zelf gaat doen. Haha, die "symptomen" zijn idd veradelijk...niet dat ik veel symptomen heb, alleen btje pijnlijke borsten en zo nu en dan een krampje in mijn buik...Ik gooi alles wat ik voel maar op die hormoonbolletjes...dan kan het alleen maar meevallen als de test straks negatief is... (zeg ik nu heel stoer, maar ben ik niet hoor ) Ik moet nu nog precies 1 week wachten...tel de dagen, uren.. Hele weekend volgepland met vriendenbezoekjes..dus dat zal wel voorbij vliegen..ben je toch btje afgeleid en dan volgende week weer verder stressen... Sterkte vandaag allemaal, ik ga maar eens een daggie werken
Net de brief van het VU gehad over de overige bevruchte eicellen en of die wel of niet ingevroren zijn. Van de 4 die we hadden (excl die in mijn buik zit) zijn er nu 2 over die ingevroren zijn. Nog 2 pogingen...hopelijk blijven ze nog even in de vriezer voor over een jaar of 2 Nu eerst weekend!!!
Wat een goed nieuws voor je AnGeLSuUs. Tis te hopen dat je ze over 2 jaar pas weer nodig hebt En palmboom Dr. Google hahaha is ook mijn beste vriend de afgelopen dagen. Wow wat heb ik al veel mogelijke bijwerkingen ingetypt. Wordt altijd 14 - 15 dagen na de iui ongesteld. Zou dus dinsdag of woensdag zijn. Ik hoop zo dat het uitblijft dan ga ik donderdag voor de eerste keer testen. Maar wat spannend voor jou zeg. Jij gaat morgen al testen... Ik duim voor je! Groetjes
Hoi, Ik ga morgen mijn 2e wachtweek in. Heb op 20 oktober 1 cryo teruggeplaatst gekregen. Ik mag eigenlijk pas 2 weken daarna testen maar ik ga het denk ik donderdag of vrijdag doen. De vorige ronde (verse embryo) werd ik 9 dagen na TP ongesteld, dus vanaf morgen (cryo is 2 dagen ouder dan verse embryo) kan ik ongesteld worden. Als ik het 5 dagen vol hou om niet ongi te worden, vind ik dat ik wel mag testen
Hier ook al meer op de helft van tweede wachtweek , heb vorige week woensdag een tp gehad en mag nu woensdag een bloedname doen. Succes iedereen
Echt zo spannend allemaal!! SOS! Ik ben een beetje gefrustreerd hier. Waren gisterenavond gezellig met vrienden uit eten en ineens begon er een behoorlijke hoofdpijn op te spelen...en ik weet van mezelf dat ik altijd hoofdpijn krijg de dag voordat ik ongesteld moet worden (in mijn normale cyclus).... Nu ben ik echt bang dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Heb vanaf gisterenavond 10 uur geslapen tot nu net half uurtje terug en nog steeds knallende hoofdpijn Hoop stiekem dat het door die Utrogestan komt of dat de tekenen er wel zijn maar de menstruatie niet komt...bah bah bah...
Grom, ik heb een tuurstreepje.... Palmboom-man was eerst sceptisch, maar zag hen ook! Heb zojuist de tuur-experts om hulp gevraagd . Morgenochtend weer testen... @angelsuus: hoop dat het de bijwerkingen zijn!!!
Grom, ik heb een tuurstreepje.... Palmboom-man was eerst sceptisch, maar zag hen ook! Heb zojuist de tuur-experts om hulp gevraagd . Morgenochtend weer testen... @ Palmboom: Spannend! Hoe was het vanochtend met je test?? Al een iets duidelijker streepje?? Hier gelukkig nog geen code rood... hoofdpijn is na bijna 2 dagen nu een beetje weggetrokken...ik snap mijn eigen lichaam echt niet meer... was gisterenavond ineens heel erg misselijk nadat ik even in slaap was gevallen op de bank en heb ook moeten overgeven...maar mijn borsten zijn niet echt gevoelig meer.... Iedere x als ik naar het toilet moet ben ik bang dat ik ineens bloed zal zien....bah, dit is echt het moeilijkste van het hele traject... Ik heb echt geeeeeen idee...ben zo blij als het vrijdag is....
Lief dat je het vraagt! Wij hebben goed nieuws: Ik heb vanmorgen een clear blue test gedaan en daar staat: zwanger 1-2 Wij stonden dus vanmorgen te dansen en te springen in de badkamer (en dat al om 5:15 uur, we waren beide al wakker)! @Angelsuus: frustrerend he! Fijn dat de hoofdpijn (en dus het voorteken van ongesteldheid) is verdwenen!! Ik voel (nog steeds) van alles en bij mij was ook op opeens de pijn uit mijn borsten verdwenen... Rustig blijven ademen en aftellen!!