Hallo allen, Kunnen jullie mij meer vertellen? 9 mei was ik 4 NOD. Had toen een test gedaan met een ovulatie test die zeer positief was. En 's middags een test van de Kruidvat en de Action. Nu vind ik ze wel iets oplopen. Maar na een paar dagen testen moet je toch wel een duidelijke oploop zien lijkt me. Vinden jullie dit een duidelijk verschil? Datum staan op de testen.
Prima oploop hoor! Wat bedoel je met 4 nod? Dat je 4 dagen na je verwachte menstruatie bent? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Ik denk namelijk dat je nu pas rond je nod zit
Ik vind de Kruidvat erg mooi oplopen! Maar je bent nu dan 6 dagen over tijd? Of bedoel je nu 2 dagen voor je ongesteld moet worden?
Ja dit idd. Daarom dacht ik al. Ik vind ze voor 6 dagen over tijd erg licht. Ik denk eerder aan vandaag nod of misschien net 1/2 dagen over tijd
Ik denk dat je rond je nod zit. Dat past bij je test. Nod= de dag dat je wel of niet ongesteld zou worden.
Laat ik het zo zeggen. Ik moest 6 mei ongesteld worden... het is nu de 11e. Dan ben ik toch 6 dagen over tijd? Dus 6 NOD?
Heb trouwens een cyclus van 23 dagen. Misschien dat dit iets duidelijker wordt? Ik had echt geen idee wanneer er een eisprong zou zijn is die dagen
Als jij een cyclus hebt van 23 dagen, met een ei op vd 14 en een lf van 9 dagen, was idd je ei op 6 mei. Echter zat je toen waarschijnlijk pas op 9 dpo en dan vandaag op 14 dpo en exact 4 weken zwanger. Dat komt ook goed overeen met je testen
Oké. Ik ben echt een leek op dat gebied. Maar denk dat ik het gedeeltelijk snap. Heb nog 2 testen thuis liggen.. hopelijk lopen ze nog steeds op tot een knaller! Heb overigens nog nergens last van.. al had ik van mijn eerste ook pas vanaf 6 weken kwalen.. (misselijk heel erg helaas) Mijn oom is verloskundige Van de week maar opbellen en dan mogen we vast en zeker snel langs komen voor een vroege echo
Ik zou zeker nog ff 3 weken wachten met een echo. Dan ben je 7 weken zwanger en zal je zeker een vruchtje met kloppend hartje gaan zien