Hoi meiden, Vanmiddag begonnen met ovulatietesten. Nog hartstikke negatief, zie foto. Uitgaande van 30 dagen, is vandaag m'n vruchtbare periode en Zou ik theoretisch gezien vrijdag m'n eisprong hebben. Maar omdat m'n kortste, vorige cyclus 28 dagen was. Test ik al op dag 11. Maar wanneer krijg je een licht streepje, (dat de eisprong eraan zit te komen), en dat je dan op gegeven moment echt een knal test hebt? Waarschijnlijk nu nog negatief omdat ik pas op dag 13 moest testen hij een 30 dagen cyclus en dit is dag 11. En hij is donker roze, het gehele scherm. Is dat normaal?
Lijk trouwens wel een heeeeeel licht streepje te zien op de ovu test. Krijg alleen niet op de foto. En hij is nu wat bij getrokken, mag nu alleen niet meer kijken. Haha.
Als je uitgaat van een cyclus van 30 dagen kan de eisprong tussen cd 13 en 20 zijn. Dus positieve ovulatietest van cd 12 tot cd 19 ongeveer. Als je die van 33 dagen meerekent nog iets langere periode. Deze is gewoon hartstikke negatief dat roze zegt niks. Gewoon doortesten dus. Succes! Hopelijk deze ronde raak.
Ow ja en een licht streepje zegt niks hij kan ook vanuit het niets knallen. Ovulatietesten Hoeben niet op te lopen.
Klopt. Veel vrouwen hebben juist de gehele cyclus een licht tweede streepje op hun ovulatietest. Dit komt doordat elke vrouw de gehele cyclus LH in haar lichaam heeft waarop een ovulatietest met een licht tweede streepje kan reageren. Dat is tevens de reden dat je een ovulatietest pas als positief mag beschouwen als beide streepjes minstens even donker zijn.
Oké bedankt voor de informatie En als de ovu test positief is, springt t eitje meestal tussen de 24 tot 48 uur toch?
Hoi meiden, nu 3 dagen getest en nog hartstikke negatief. (Ovulatietesten). Theoretisch zou ik donderdag eisprong hebben. Als je op eerste 2 een streepje ziet zijn indroog lijntjes hoor.
Mijn action testen bleven zo wit en de dag erna was hij knal positief dus ze kunnen echt uit het niets ineens positief zijn dus gewoon doortesten!
Hier geen ervaring met ovulatietesten van de Action, ik heb ze van 2Besure. Maar het kan ook zomaar zijn dat je nu later je eisprong hebt. Je kunt je je er echt flink in vergissen. Hier dus hetzelfde. Ik verwachtte zo rond dag 16/17 een positieve ovulatietest te hebben, maar nee hoor deze keer pas op dag 21 en 22 positieve (knal)testen! Theoretisch wil dus niks zeggen Je lichaam doet toch wel wat ie wilt, kan ook zomaar een wat langere cyclus zijn. Ik heb wel vaak aantal dagen voor de positieve test vruchtbaar slijm. Bij mij loopt de test altijd wel op, wordt steeds donkerder tot ie knalt. Maar bij sommige meiden loopt hij niet op maar knalt uit het niets. Gewoon door blijven testen dan vind je vast vanzelf je piek. Succes!
Hier liepen ze niet echt op. Had altijd wel een licht streepje, dan ineens een bijna knal test en dan deed ik er 4 uur later weer 1 die was dan echt positief. Een licht streepje, al zie ik ze niet, zegt op een ovulatietest helaas nog niks
I know. ik verwacht hem tussen vandaag en vrijdag te krijgen misschien wat later nog. Dus blijf mooi door testen
Zit nu op dag 15, en nog steeds negatief! Verwacht hem morgen, maar lijkt nog niet zo. Misschien daarom elke x niet zwanger. Dat ik verkeerd zit met m'n eisprong. Maar moet wel rond deze tijd want m'n cyclus is "regelmatig". Dus moet ongeveer wel nu. Of zal t negatief zijn omdat ik perongeluk soms over t schermpje plas 🙄😂
Op t fijt dat ik uitga van een 30 dagen cyclus, en hij dan vrijdag zou zijn! Theoretisch gezien. Zit nu op dag 15. Zou hen dus ook 16 á 17 verwacht. M'n cyclus en waren : 29-30-33-28 En die 33 tel ik niet altijd mee omdat ik toen positieve zwangerschapstest had, en er van uit ga dat er met de innesteling iets is mis gegaan en ik daarom later was.
Volgens mij weet ik het weer...je had geen positieve test,en was net met de pil gestopt...dus die 33 zou ik gewoon mee tellen.En je was ook niet later,je was prachtig op tijd,nadat je pas 2 maanden met de pil gestopt was. Ik zou rustig doortesten,je zit nog volop in je ontpillingsperiode,kan maar zo zijn je cyclus nu langer duurt dan 33 dagen.Ook je LF kan verschillen,en is gemiddeld 10-18 dagen.Als je gewoon elke dag test,is de kans best klein dat je hem mist.Kleine tip,de actiontesten werken lang niet bij iedereen.Ik zou eens kijken naar de ovulatietesten van zwangerenkids,ze zijn goedkoop en veel beter dan deze.(zwangerschapstesten van zwangerenkids zijn wel echt bagger,absoluut niet gebruiken dus!Hier een zeer duidelijke roze streep,en een bloedtest van minder dan 1,bewezen hardstikke vals dus)
Met pipo eens. Lichaam is geen robot. Kan zomaar weer cyclus zijn van 33 a 34 dagen volledig normaal en valt nog steeds onder noemer regelmatig. Stel jouw lutale fase is 11 dagen dan kun je rekenen: Cyclus 30 dagen = cd 19 eisprong positieve test +/- cd 17 Cyclus 31 dagen = cd 20 eisprong positieve test +/- cd 20 Enz Stel jouw lutale fase is 10 dagen Cyclus 30 dagen = cd 20 eisprong positieve test +/- cd 18 Enz Dus je weet eigenlijk nog niks omdat je nooit eerder ovulatietesten en/of getemperatuurd hebt.