Yeah! Ik had gister bij de gyn voor de eerste keer een OVERDUIDELIJK ei! Hij was 19,8 bij 20,3 mm! Zo groot heb ik nog nooit eerder gehad! Echt super om te zien. Hoe je blij kan zijn met een ei, maar goed.. Ik heb dus meteen de Pregnyl gekregen... Wat een rotspuit! AU! Maar goed, vanavond om 12 uur moeten we 'verplicht klussen'. Mijn hubbie doet het met liefde!
Veel succes Quinny! Eindelijk meid, een mooi ei Ga voor je duimen enne doe je best vanaaf! liefs Marjo
Ow het is zoooo erg met mij. Ik kan bijna nergens anders aan denken.... Ik heb ervan gedroomd, en ik moet ook steeds denken aan het moment waarop we te weten komen dat dit ei echt een zwangerschap heeft opgeleverd! We zijn al zo lang bezig (okee nog niet zo lang als sommige andere meiden... ), maar ik hoop echt dat ik klaar ben met de gyn.bezoekjes voor FM's!
Ik zou zeggen...maak er een hele speciale avond van. Als je hem dan toch herinnert straks...zorg dan ook dat ie jullie een dubbel zo grote glimlach oplevert! Veel plezier meid, ik hoop ook voor je dat je straks een hele mooie positieve test hebt! Liefs Elmo
Geniet van jullie klusavond meis! Ben het met Elmo eens dat het iets speciaals moet zijn en dan over 2 weekjes natuurlijk een prachtige test! Zet 'm op!
Oh meid, wat ontzettend spannend! Ik hoop zo dat het deze maand nu een keer raak mag zijn! Veel plezier Veel liefs van Senna
quinnygirl hier ben je dus Veel plezier vanavond en inderdaad zoals iedereen zegt Geniet er vooral van! Liefs Nannie
Ik weet in ieder geval iemand die hier vanavond NIET op het forum te vinden is.... Fijne avond meis....en over een week of 2 hopelijk een nieuw onderwerp...Quinnygirl heeft positest!
Thanx meiden: we hebben erg veel lol gehad! Hubbie zong na de daad: "we are the Champions"! Hahahaha Ik ga pas op 03 februari testen als ik ervoor nog niet ongesteld ben geworden. Ik vind het werkelijk doodeng