iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door diana1980, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    donderdag 4 jan. iui gehad. 12-14 dagen erna zou je ongi moeten worden.
    dus dan zou ik dinsdag tot donderdag ongi kunnen worden, misschien ook wel vrijdag...waarom staat erdan hier op het forum dat je een week later pas kan testen?kan iemand mij dat uitleggen?

en zijn er mensen die symptonen hadden van zwangerschap...ik had een pijnlijke borst, nu bijna niet meer/helemaal niet meer(is met vlagen) wel harde tepels en ze zijn roder, ben erg moe....zijn er mensen die dit kennen en zwanger waren, of kan het aan de clomid en de pregnyl liggen...

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Geen idee!
    Je kunt volgens mij al testen vanaf je NOD en zelfs al ervoor hebben sommige een positieve test, dus....
    Ligt gewoon aan hoe snel je HCG aanmaakt meid!

Groetjes en suc6!
    Marjo

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Diana,

Normaal gesproken mag je pas ongeveer 14 dagen na inseminatie of terugplaatsing een thuistest.

De pregnyl is pas na ongeveer 10 dagen uit je lichaam verdwenen en hierdoor kan je dan ook een valse positive test hebben. Voor jou zou volgens mij gelden dat je vanaf 17 januari een thuistest kan doen.

De pregnyl gaf bij inderdaad ook moeheid, pijnlijke borsten etc. Pas na 12 dagen na terugplaatsing werd ik misselijk en rusteloos, toen bleek ik na het testen wel zwanger te zijn.

Heel veel succes toegewenst en mijn duimen beginnen met draaien voor je.

Liefs,
    Elvira

Deel Deze Pagina