Pregnyl met 2 follikels

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blabla01, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu in de 7e cyclus OI, eerst 3 rondes Clomid en dit is de 4e ronde Puregon met Pregnyl. Afgelopen zaterdagochtend heb ik een Pregnylspuit gehad, nadat er deze ronde 2 follikels zijn gegroeid welke zaterdag beiden 19 mm waren. Voor mijn gevoel dubbel kans dus, volgens de gynaecoloog is dat niet zo. Ook kans op een tweeling dat weet ik, maar dat was voor ons geen reden om het af te breken. Nu weer de verschrikkelijke 2 weken wachten...
    Wie heeft er (positieve) ervaringen met 2 follikels?

2. Je hebt iets meer kans, maar niet twee keer zoveel. Hier -helaas- ook met 2 follikels geen positieve ervaring. Succes!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt inderdaad geen dubbele kans, al voelt dat wel zo. De kans op slagen is maar een paar procent hoger. Succes!

4. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Ik had 2 grote follikels en ééntje dat wat achter zat maar door de pregnylspuit nog een boost kon krijgen en gelijk kon meetellen voor een bevruchting. En daaruit is ons oudste dochter ontstaan ;)
    Maar zoals de andere meiden het zeggen,je hebt daarmee niet super veel meer kansen. En ondanks de 3 eitjes hier ook maar eentje uit voortgekomen.

Veel succes en ik hoop voor je dat het prijs is :)

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bij mij was iui twee keer raak en dat was altijd als ik twee follikels had. Ook heel veel iuis gehad met één follikel, maar die waren nooit raak. Overigens was die twee keer wel maar één zwangerschap. Ik denk wel dat je kansen redelijk wat groter zijn, maar inderdaad niet dubbel zo groot. Je eitjes moeten namelijk nog steeds onder precies dezelfde omstandigheden in de baarmoeder innestelen en in die zin is het anders dan twee verschillende maanden. Maar het geeft toch een goed gevoel om nét dat beetje meer kans te hebben.

Succes!

6. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad vooral het gevoel meer kans te hebben. Hoewel ik wel veel verhalen lees van vrouwen (waarbij verder niks aan de hand is) die bij OI en 2 follikels zwanger raakten en bij 1 follikel niet... ik weet dat ook dat niks zegt, maar na 1 1/2 jaar probeer ik toch ergens hoop vandaan te halen :)

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Helaas is er geen pijl op te trekken.
    Ik had meerdere keren 2 eitjes en werd niet zwanger.
    Had ook een keer 3 eitjes en werd wel zwanger, van 1 kind ;)

Ik hoop voor je dat een van de 2 eitjes een mooie baby wordt :)

Deel Deze Pagina