@ dora - ja ze zeiden een te snelle ontwikkeling niet goed was. Ik had op dag 3 een 10 cellig en 11 cellig embryo. Ze spraken bij mij niet over een morula of blastocyt. Maar weet niet of jij op dag 3 of dag 5 tp's hebt?! Bij mij zit het wat anders in elkaar gezien ik met donorzaad werk. Hun advies was volgende keer een andere donor te kiezen, want dat kan 1 van de oorzaken zijn.
Gek zeg... Ik had ook op dag 3 een tp telkens... Een morula en blasto heb je normaal eerder rond 4-5 dagen... Ik had na de punctie 1 morula (waarbij de cellen al niet meer te tellen zijn zeiden ze me) en dan nog 4 7-cellige en 1 9-cellig embryo. Bij de laatste tp heb ik dan een 9-cellig en bijna-blasto teruggekregen. Misschien dat ik er wel eens naar vraag, vind het wel raar dat dat juist negatief is, terwijl ze er bij mij net heel positief over waren bij tp. Ben ik wel benieuwd nu haha
Ja af en toe weet ik het ook allemaal niet meer hoor. Je leest en hoort zoveel verschillende verhalen. Ik weet ook nog niet 100% zeker of ik switch van donor. Er moet wel wat anders leuks in de map zitten Maar ik wil ook eens meer weten van het donorzaad dus daar ga ik de gynaecoloog nog wat dingen over vragen.
Oh Dora meid wat een heerlijk nieuws! Ik ken je nog van een aantal keer hetzelfde NOD groepje. en je was zo lang bezig al! Dit is echt fantastisch nieuws en het is je meer dan gegund! Geniet van je zwangerschap
Bedankt 't Is fijn dat zoveel 'gekende' mensen dan blij voor je zijn Vanmiddag nog bloedonderzoek afwachten en normaal morgen pas nod, dus nog eventjes spannend!
Net gebeld met het ziekenhuis, bloedwaarden zijn prima! Hcg 130 en progesteron 21. Over 2 weken moet ik opnieuw bloed laten prikken en als dan alles mooi gestegen is; wordt er 2 weken later een echo ingepland. Blijft verdorie wel spannend op deze manier... Ben nu eens zo bang om dat kleine gelukje weer te moeten afgeven. Morgen nod, zal stilaan wel mogen blij gaan zijn zeker? Durf niet goed
Gefeliciteerd Dora! Echt heel blij voor jullie En dat bange herken ik goed. Eerst ongeloof dat je een streepje ziet en daarna begint het allemaal erg spannend te worden.
Bedankt allemaal! Begin het stilaan ook een beetje te beseffen Hopelijk een plakkerd! Bedankt voor alle lieve reacties, is heel fijn om te lezen