For what its worth....?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zoetjes, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    For what its worth....

Ik sprak dit weekend met mijn tante. Ze heeft 10jr in het traject gezeten zonder enig resultaat. Nu is ze een alternatief type en zoekt dus ook naar alternatieve oplossingen mbt slapen, kou etc....
    Nu kwam ze tot de ontdekking dat al die jaren haar bed op de verkeerde plek stond (zelfde als dat je een kinderbedje soms verplaatst omdat het kind onrustig is)... Iets met aardstralen en waterlijnen??. Nadat ze haar bed had verplaatst was ze van diverse kwaaltjes af. Ze heeft vervolgens nog een alternatieve expert over de vloer gehad die haar de mededeling gaf "het is maar goed dat uw bed niet daar staat, anders had u nooit kinderen gehad", niet wetende dat ze inderdaad geen kinderen heeft vanwege onverklaarbare infertiliteit.

Nu mag het toeval zo zijn dat ik 4 maanden geleden zelf onze slaapkamer heb aangepakt en alles op een andere plek heb gezet nadat het jaren op de zelfde plek heeft gestaan. En nu ben ik zwanger...
    Het is wellicht toeval, ik geloof niet zo in alternatieve dingen als wiggelroedes e.d.

Ze vertelde nog dat ze alle electrische apparaten om en bij het bed had weggehaald. (Het gaat hier bij haar om de kou waar ze last van heeft vanwege haar reuma)...
    Maar met het veranderen van mijn eigen slaapkamer, heb ik bij ons de electrische deken er af gehaald, de lampen die het niet deden uit de stopcontacten gehaald, en door regelmatig verslapen de wekker aan de andere kant van de kamer ingeplugd waardoor we wel moeten opstaan om hem uit te zetten. Het zijn allemaal van die dingen waardoor ik denk: zou het dan toch meegewerkt hebben?

Nogmaals, niet mijn afdeling... Niet iets waar ik mee doorgaans mee bezig houdt. Maar misschien geeft dit een extra impuls voor een ander. Ik denk dat er genoeg over te vinden is.

Deel Deze Pagina