Ik snap er niks (meer) van!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sharonmenzo, Mar 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

Jul 10, 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Wij zijn ruim 1,5 jaar bezig en nu voor de vierde keer iui. Wij hebben donderdag een meting gehad waarbij ik 2 eitjes had van 12 mm... Nu zijn wij vandaag weer geweest voor een meting en voor de pregnyl (verwachtte ik) zodat we morgen de iui zouden krijgen... Wat blijkt, het baarmoederslijm is van 7.8 naar 3.7 gegaan! Dit kan toch niet!? De eitjes zijn niet gegroeid, maar aan de andere kant waren 2 kleintjes erbij gekomen.... Ik ben erg teleurgesteld, donderdag weer terug voor een nieuwe meting. Ik spuit overigens menopur 75... Hebben jullie hier ervaring mee en uitleg voor? Alvast bedankt...

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep, helaas kan dat gebeuren. Dan waren die eerste eitjes niet goed en nu kunnen die andere groeien; heb ik ook eens gehad; dan kunnen die andere prima groot genoeg worden.

Wat ook kan, is dat de dosis menopur niet hoog genoeg was. Dan moet je ophogen.

Het is heel frustrerend maar helaas is elke ronde weer anders.

Sterkte en succes!

3. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

Jul 10, 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Bedankt voor je redactie, ik ben een beetje gerustgesteld.. Maar hoe zit het dan met het baarmoederslijmvlies? Ik dacht dat het pas weer dunner werd als je menstruatie begint, maar dit klopt dan niet? Na deze ronde krijgen we nog 2 keer iui en dan over naar ivf, daarom hoop ik zo dat het nu gaat lukken...

4. Was het een andere arts, die de meting deed? De enige keer dat mijn BMS volgens de arts een aardig stuk dunner was geworden binnen een korte tijd, bleek dat zij gewoon niet kon meten ;) Bij de arts die het 2 dagen later deed, was m'n BMS gewoon weer netjes dik..

5. Snoopy26

Snoopy26 Lid

Jan 3, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij is verteld dat baarmoederslijmvlies niet groeit wanneer de eitjes niet groeien.. Dus waarschijnlijk gaan er nu andere eitjes groeien en gaat je baarmoederslijmvlies vanzelf weer dikker worden.. Dit is bij mij ook 2x het geval geweest!!

Succes!!

6. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

Jul 10, 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Was inderdaad een andere arts, waar ik normaal altijd m'n afspraken bij plan had vakantie... Baal er wel van :( donderdag moet ik weer terug bij weer een andere arts, hopelijk is het dan wel goed. Bedankt voor jullie reacties!

Share This Page