hoe spuiten?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dagmar1974, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hoe spuiten jullie? er werd mij uitgelegd dat je het er schuin in moet duwen maar ik hb net een stukje op internet gezien in een filmpje dat het rechtop moet... hoe doen jullie het? en maakt het uit hoe je het doet?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik deed het recht.

3. Niet meer actief

recht erin , bij mij deed het in mijn buik meer pijn dan in mijn been.

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik heb het vanmorgen dus recht gedaan.. deed wel wat meer pijn moet ik zeggen... :x
    en in de been heb ik nog niet geprobeerd.. lijkt mij eerlijk heeeeeeeeel gevoelig omdat daar geen vet zit?!?!?

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik spuitte in mijn buik, de ene keer recht en de andere keer wat schuiner. Het heeft nog nooit uitgemaakt hoor.

Succes Dagmar.

Groetjes,
    Elvira

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Recht lijkt mij makkelijker te gaan... Ik telde de vorige keer gewoon steeds af in mijn hoofd en knalde hem er dan ineens in. Nooit over nagedacht of dat precies recht of wat schuin was...

In mijn been heb ik nooit geprobeerd.

7. ik schuif hem er altijd voorzichtig in. en recht. ook in mijn buik. in mijn ben lijkt me zeer pijnlijk!
    en mij is ook verteld het in mijn buik te doen.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik doe het recht. staat ook in de gebruiksaanwijzing. Voel er niets van.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb het altijd schuin gedaan, de gonal en de pregnyl/ovitrelle. Was ons ook zo in het ziekenhuis verteld.

10. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja het is mij ook schuin uitgelegd namelijk.. nou ja, ik bel er morgen wel even heen wat nu het beste is :(

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gebogen gaan zitten, rolletje pakken, naald in de aanslag en recht in je buikkie jassen!

Dat ging bij mij altijd prima zo.

Elmo

12. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    bij mij is in het zh verteld dat je idd een rolletje moet pakken en hem en dan schuin in moet doen. In de folder van prgnyl staat inderdaad weer recht.

Volgens mij moet het niet uitmaken, het is vloeibaar en vind zijn weg wel. Als het echt zo belangrijk zou zijn, zouden ze je de spuit niet zelf laten geven (denk ik maar).

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk dat het ook niet zo uitmaakt, sub is sub toch?
    Het moet gewoon in je vetjes...hoe en waar...lijkt me niet zo gek veel uitmaken.

Misschien wordt het per hormoon wel anders omschreven?

Je kan het altijd navragen bij je eigen arts.

Elmo

14. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja ik zal het indd even navragen morgen.. en laat het wel even weten wat die van mij zegt.. eerlijk gezegd lijkt het mij ook niet uitmaken hoor... ik moet wel zeggen dat ik het schuin fijner vond...

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Ik ben benieuwd.

Succes morgen!

Share This Page