Eerste ziekenhuisbezoek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elphaba1981, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jr. bezig om zwanger te worden. Afgelopen dinsdag onze allereerste afspraak met de gyn gehad. Onderzoeken gehad en bloed laten prikken. Nu blijkt dat mijn progesteron te laag is en moet ik volgende cyclus beginnen met clomid. Maar eerst 11 nov een HSG. Ben wel benieuwd. Maandag uitslag van het sperma van mijn vriend. Wel spannend allemaal

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Spannend meid! Het zal een heftige periode worden met hopelijk een mooi wonder als resultaat. Heel veel sterkte en succes de komende tijd! En vergeet vooral niet om van elkaar te blijven genieten ;)

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Welkom hier!

Succes met de start van jullie traject. Mijn advies; lees hier veel over clomid en de eventuele andere middelen die jullie gaan gebruiken. Artsen geven bar weinig info en om bezorgdheid te voorkomen is van tevoren weten wat je kan verwachten heel handig.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben ook idd al druk hier aan het lezen. Eerst even afwachten of bij manlief wel alles in orde is. En die hsg. Vind overigens wel fijn om medelotgenoten te vinden zeg maar. ;)

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Vind ik ook. Ik kan je zeggen; ik heb in het hele traject vaak in angst gezeten omdat er dingen gebeurden die de arts niet had gezegd en na een aantal dagen spanning belde ik en kreeg ik te horen; ohja dat kan ook.. Zo vaak voor niks bezorgd geweest. Als ik toen al hier had gezeten, had me dat een hoop frustratie gescheeld. Ik hoop dat jij ook genoeg info vindt hier :)

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vandaag mijn hsg gehad. Ze hadden veel vloeistof nodig omdat hij eerst niet door de linkerkant wilde, maar uiteindelijk bleek dat alles open was:D. Was wel pijnlijk:(. Maar nog wel uit te houden. Nu 27 nov weer terug

Deel Deze Pagina