Wie zwanger door icsi?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stienke, Jul 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi meiden, wij beginnen in oktober met icsi, maar gister las ik weer eens de slagingspercentages, nu ben ik ineens heel negatief, terwijl ik zo positief erin stond! Vandaar mijn vraag; wie werd er wel zwanger door icsi? En hoe vaak hebben jullie daarvoor icsi ondergaan?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi! ik heb hier geen ervaring mee, dus kan je niets vertellen! Alleen dat ik jullie heel veel succes en sterkte toe wil wensen! Komt goed hoor!

Makkie xx

3. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

Dec 5, 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Hier gelukkig zwanger door ICSI, en het was zelfs in 1 keer raak. Was zelf ook heel negatief en bang dat het ons nooit zou lukken. Denk dat je je niet teveel bezig moet houden met de cijfertjes, voor iedereen is het weer anders, en zelfs per ziekenhuis verschillen de cijfers. Ga er gewoon voor, je ziet wel waar het schip strand. Probeer toch een beetje positief te blijven, al weet ik zelf hoe moeilijk dat soms kan zijn!

Liefs Sonja

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hoi Stienke,

Mijn buurvrouwtje was bij de 1e ICSI-poging al zwanger en heeft nu een dochter van 3. Er zijn er meederen op dit forum te vinden die zwanger zijn geworden na ICSI.
    Kijk es in het topic "Overzicht van iedereen in de MMM", want daar staan ook een aantal zwangeren bij.

Probeer je niet te laten ontmoedigen door cijfertjes (of negatieve verhalen), want er zijn legio succesverhalen, dus bij jullie kan het ook lukken!

Liefs, Barbara

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Lief dat jullie reageren, dat geeft moed, ik ga meteen bij het overzicht kijken!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Me me me me me me me me me!