pregnyl testen donkerder of lichter per dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Dankjewel, zo lief jullie reacties. Ik snap het heel goed hoor, ik wil het ook zo graag en dan voel je natuurlijk van alles. Daarbij denk ik dat ik moet afkicken van mijn verslaving om te testen haha. Ik beloof jullie op de hoogte te houden posi of nega. En ik hoop dat jij nu ook een knaller krijgt. Eingelijk hoop ik dat voor jullie allemaal meiden.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel meis. Ik heb net extra even een test gedaan omdat ik toevallig vandaag 8 dagen na pregnyl 5000 zit.
    Ik laat je zo weten of er nog iets te zien is, even laten drogen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is donkerder maar ook pregnyl kan schomelen in waarde.... dus dr ene dag de test lichter en dan weer wat donkerder... ik duim dat hij elke dag wat donkerder wordt ;)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bekijk bijlage 363390

Nou nu is hij opgedroogd en dit is dus mijn test nu 8 dagen na pregnyl 5000.
    Heel stuk lichter als vorige maand dus daar zit toch wel verschil in deze keer. Maar goed hij staat er wel nog steeds. Heel licht dat wel, maar hij staat er. Wat ook te verwachten was natuurlijk.

Hmmm ook voor pregnyl streepjes geldt dus dat je ze in het echt beter ziet dan op de foto;):D

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
  6. ProudMom28

Hee dan lopen we gelijk op wat spannend, jou streepje is wel wat lichter dan de mijne. Maar ook nog steeds zichtbaar. Heb je verder klachtje? Wat spannend. @Rogijuli ja snap ik hoor. Ik moet echt 6 dagen wachten eingelijk he. Waarom zegt mijn gevoel van testen,testen,testen haha. Ik had gisteren een progesteron waarde van 72 die was dus super. Ik heb pcos en daarom dus pregnyl en clomid iui willen we niet omdat we al 2 gezonde meiden. Ik vind dat oneerlijk tegen over de meiden die voor hun eerste of tweede gaan.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #27 Esther15, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
    Meid ik heb ook gelukkig al 1 gezond zoontje, maar dat wil niet zeggen dat de wens voor een tweede nu minder is. Anders deden we dit ook niet allemaal want het is geen pretje om te doen.

Ja we lopen gelijk op ja. Ik heb vanmorgen mogen prikken voor progesteron en daar krijg ik uiterlijk dinsdag (lang leven het weekend) de uitslag van. Zegt niks natuurlijk, maar wel fijn dat het gecontroleerd wordt in ieder geval.

Oh en je vroeg nog over klachten, nee niet echt op het moment. Hier en daar een vlaag van misselijkheid en wat moe. Maar als het net als vorige maand gaat wordt ik pas over een paar dagen echt goed misselijk......altijd fijn......;)
    En ik heb links twee kleine cystes zitten en die willen nog wel eens een trekkend gevoel geven, maar buiten dat valt het allemaal wel mee.

8. ProudMom28

Nee dat is ook zo hoor, maar toch. Jeetje wat spannend je uitslag van de progesteron is dit de eerste maand? Ik wel nog nooit laten prikken. Gisteren de uitslag was 72 dus super goed. Het eitje kan zich innestelen. Hee maar hou je mij/ons ook op de hoogte van je uitslag? Ben net zo benieuwd naar jullie.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Als jij dat graag wil dan hou ik je op de hoogte hoor haha.
    Dit is mijn 2e IUI en daarvoor zijn er al 2 afgeblazen door heerlijke fouten in het ziekenhuis.(eigen gyn op vakantie) Enorm lang verhaal dus laat maar gaan.
    Nu voor het eerst mogen prikken omdat ik zelf mijn temp erg laag vond juist na de pregnyl. Zonder hormonen zat ik veel hoger. Dus dat viel me op en ik heb een lieve gyn dus die denkt lekker met me mee. Dus we zullen het gaan zien wat de uitslag gaat zijn.

10. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Het lijkt nog een pregnylstreepje en overgeven van pregnyl? Ja hoor hier wel! Soms binnen een paar uur na de spuit al. Maar ik reageer heel heftig op hcg. Nu ook al 5 weken erg misselijk en spugen

Dit wordt zo een heel spannend topic proudmom en esther :)

11. ProudMom28

Nou idd wordt spannend hier haha. Maaar zag dat jij zwanger bent wat super zeg gefeliciteerd. Jij dus ook misselijk? Ik denk ook pregnyltest maar hoop op een zwangerschap. En ook voor esther haha. Wat heeft pregnyl trouwens ontzettend veel bijwerkingen he

12. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Dankje! Ja heb begint bij ons nu eindelijk in te zinken dat we enorme geluksvogels zijn. Daarom hoop ik zo op allemaal zwangere mmm meisjes :)

Ja is echt erg naar spul voor sommigen onder ons. Ik had er gewoon dezelfde klachten van als zwangerschap, verwarrend. Ik hoop en duim heel hard voor een heel mooi resultaat voor jullie!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat is echt zooooooooo lief van je!!!
    Maar ik blijf positief voor ons allemaal!!!

14. ProudMom28

Dankjewel hooverphonic zo lief! We hopen je snel na te komen, kunnen we fotos maken van onze buikjes ;) maar ik wens jou een mega goede zwangerschap en natuurlijk hou ik iedereen hier op de hoogte. Liefs En een fijn weekend nog allemaal

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sluit ik me volledig bij aan!!

16. ProudMom28

Heeeey hoe is het hier?

ik heb weer een vraag 10 dagen na pregnyl deze test is dit nog een restje?

Bekijk bijlage 363708

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, dat kan helaas... Ook digitale testen reageren op Pregnyl.

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb er geen ervaring mee maar heb je ook nog een streepjestest gedaan vandaag?

19. ProudMom28

Ja heb ik, zal hem straks even plaatsen. Ik heb het uitgerekend. ik zal nu op 9,73 zitten ongeveer met 5000 de cb digitale gaat vanaf 25 ben enorm misselijk overgegeven en mijn borsten worden gevoelig

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja meis, dat kan de pregnyl nog zijn. Al moet ik er wel even voor de goede hoop bijzeggen dat toen ik vorige maand een tuurstreepje had, mijn digitale ook "niet zwanger" zei. Dus ik duim me simpel dat dit niet meer de pregnyl is.

Deel Deze Pagina