Jeetje de spanning wordt hier groter en groter! Het kan idd nog pregnyl zijn, maar ja het kan net zo goed iets heel anders zijn *duimt duimen blauw*
Hihi jaaaaa we houden de spanning er goed in he. Hoop het echt zo maar moet gewoon ook realistische zijn en het mischien nog een pregnyl test is. Hoe is het met jou?
Ik krijg als het goed is morgen de uitslag. Die was er vandaag nog niet door de vertraging van het weekend zeg maar.
Zoals beloofd: mijn waardes waren 36. Is genoeg voor een goede eisprong en is ook maar een moment opname maar toch is een hogere uitslag leuker om te krijgen. Maar ja toen was ik evengoed niet zwanger dus we doen het er maar mee haha. Proudmom, heb je nog getest meid?
@Esther okey is opzich netjes, maar snap je hoor. Al zegt mijn waarde van 72 ook niks. HEn enorme buikpijn, en had gisteravond wat licht bloedverlies. Dus denk dat het door gaat zetten helaas. Wel veel vroeger dan anders maar geen enkele cyclus is gelijk. En jij nog getest? al klachtjes? super dat jij je waarde ook even deelt
Hoi hoi, sorry lees het nu pas weer. Proudmom, zag ik net een duidelijk streepje bij jou voor bij komen? In het testen topic? Nephthys, ik verwacht als ik ongi wordt dat dat uiterlijk maandag gaat door breken. Dus ik wacht braaf nog even af.