Hallo Ladies, Ergens deze week moet ik eigenlijk ongesteld worden. Zit nu op dag 28 van mijn cyclus, dus wilde ff een testje wagen. Ik heb even twee foto's geplaatst van de test. Na 4 minuten kwam er toch wel een licht 2e streepje. wat denken jullie? Het is de 2 testen voor 5 van de kruidvat. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!!
Ik denk van wel!!!!!!!! Over 48 uur misschien nog eens testen (zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing). Doe ik ook (ook vanmorgen positief getest met een lichte streep) Groet Maderieke
helemaal zwanger! de mijne was nog lichter zelfs op de nod! cb met weekindicator gaf 1-2 aan. dus ik zou het maar snel geloven. proficiat!!
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Kan het nog niet helemaal bevatten en wil het nog even voor de zekerheid afwachten of het wel echt zo is. Ik heb de test vanavond om 22.30 uur gedaan. Kan ik dan morgen ochtend al een nieuw testje eraan wagen of beter pas morgenavond?
ik zou er morgenvroeg nog wel eentje wagen hoor! met de eerste urine. die zal wel helemaal knallen dan. succes!
Oo wat erg doe vannacht echt denk geen oog dicht! Haha... Vind t zo spannend en ben als de dood dat ik toch nog ongesteld ga worden deze week. Heb al zo vaak gehoord dat meiden positief testen en paar dagen later toch ongi worden. Maar ja moet mezelf natuurlijk ook niet gek maken. Ik doe morgen ochtend nog even een test. Ik heb ook nog een gevoelige test liggen. Kan ik deze beter gebruiken of maakt dat niet zo veel uit?
Din maak je niet zo druk licht of donker streep is een streep je bent zwangerrrr van harte gefeliciteerd nu lekker genietennnnn..! Maar een extra testje is wel fijn hihihi dan besef je het pas echt
Bedankt voor jullie berichtjes. Het is ook zo spannend allemaal! Morgenochtend doe ik nog een testje en laat jullie weten hoe die eruit ziet. Ik ga nu toch proberen mijn oogjes dicht te doen en wat te slapen. Tot morgen!
jaaa zwanger!!!!!!!!!!!,mijne waren toen lichter ,heb later n n digitale gedaan ,met hoeveel weken ik was ,wist ik het zeker ,toen twijvelde ik ook niet meer, maar jij bent duidelijk zwanger meis, gefeliciteerd hoor!x