Oooh spannend! Als je nog dipsticks hebt liggen zou ik gewoon morgen testen, vind het altijd zo knap als dames dan geduld hebben om een dag niet te testen. Ik zou dat niet kunnen. Duim voor je!
Kan inderdaad hoor, daar hou ik zeker rekening mee. Denk dat ik nu gewoon even doortest met de dipstickjes (dus morgen weer). Ik blijf er rustig onder en ik zie wel.
Zie inderdaad n donkerder streepje. Het zou kunnen dat je urine nu wat geconcentreerder was en de pregnyl wat beter oppikt. Kan ook eigen hcg zijn, maar dat zie je dan over 1 of 2 dagen wel! Ik zou ook niet kunnen wachten hoor haha..Ik duim voor je
Ik zie ook een vaag lijntje, wat spannend!! Hier een koppig zelfde lijntje.. Ik ga het stilaan gewoon als negatief beschouwen want vorige keer kwam dat zelfde vage ding er op tot 12 dpo.. Hier eigenlijk al een beetje opgegeven voor deze ronde jammer genoeg. Ik duim dat het voor jou anders is!! En euh, ik zou gewoon ook morgenvroeg testen hoor
Verstandig is overmorgen testen, maar dat zou ik echt niet trekken met een tuurstreepje. ik ben zo'n muts die er dezelfde middag nog één zou doen, en dan morgenochtend weer eentje... Hoe dan ook, ik duim voor je!
Haha ik weet het, maar ja ik ben al lang blij dat ik me vandaag verder heb kunnen bedwingen dus ik geef mezelf wel over aan de testdrang morgenochtend dan. Dankje!
Ok, blijven rustig afwachten dus... zal er proberen niet té veel aan te denken. Ik zeg wel 'proberen'...
Testje van vandaag is nog 'bezig'... maar ik vrees dat het resultaat een dikke nega zal zijn... Ben bang dat het hier einde verhaal is, deze morgen een golfje bruin bloedverlies gehad...