Pregnyl 'uit je lijf' testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jolien1991, 14 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hmm, ok. Zal nog niet wanhopen maar nja ik zal toch proberen niet te veel hoop meer te koesteren... :) dankjewel om dit mee te bekijken met me @RoGiJuLi en de rest!

2. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Update: bloedverlies is nog doorgezet, maar niet erger geworden. Bij alledaagse bezigheden gebeurt er niet echt iets, enkel als ik bij het plassen een beetje 'duw' zegmaar (sorry voor de details) komt er wat bloed mee (daarnet ook met wat 'klontertjes')... blijft donkerbruin...
    klontertjes wil zeggen dat het eerder naar menstruatie neigt waarschijnlijk?

3. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Er is natuurlijk nog een kleine kans, maar meestal is bruinig bloed niet echt een goed teken volgens mij:$
    Ik las net dat je pas 10 dpo bent, hoelang is je lf meestal?

4. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dat is nu net de moeilijkheid... dit is nog maar de 2de cyclus sinds ik weer m'n menstruatie kreeg (na 6 maanden). Vorige cyclus was LF 10 dagen maar aangezien ik altijd al zó onregelmatig ben geweest kan je daar moeilijk op voortgaan...?

5. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Net mijn fertiliteitsarts aan de telefoon gehad (ik moet altijd bellen op de eerste dag van m'n ongesteldheid om dan weer te kunnen starten met clomid). Vertelde van m'n rare menstruatie. Ze heeft m'n dossier erbij genomen en mijn NOD was uitgerekend op zondag. Ik mag 'absoluut geen zw-test uitvoeren tot zondag want deze zal tot die tijd sowieso negatief tekenen'. :roflmao::roflmao::roflmao: oops. Maar goed, ze adviseerde me dus om morgen nog eens bloedafname te doen (en ondertussen ook zwangerschapshormoon te bekijken), zo kunnen zij zien of het om vervroegde menstruatie gaat of vroege zwangerschap. Maar goed, ik laat me niet meer gek maken hoor, heb me er inmiddels écht volledig bij neergelegd dat 't voor de volgende ronde zal zijn. :) Zij mogen gewoon geen clomid geven als ze niet zeker zijn van m'n bloed.

Deel Deze Pagina