Ik heb afgelopen maandag een fm gehad daar waren er twee op te zien van 20 mm en één van 17,5 mm. Omdat ik weet dat ze met clomid langer door kunnen groeien, heb ik deze dagen action ovulatietesten gebruikt. Ik vrij voor de zekerheid om de dag omdat ik mijn kans niet wil mislopen. Nu vraag ik mij af of de onderste positief / donker genoeg is. Ik maak mij lichtelijk zorgen omdat ik weer van die zeurende menstruatie buikpijn heb. Het voelt alsof het ieder moment kan losbarsten, dus hoop maar dat het gewoon met de eisprong te maken heeft. Normaal gesproken gebruik ik geen action ovulatietesten, maar mijn zwanger en kids ovulatietesten waren op.
Ik denk niet dat deze positief is. Testreep moet echt even donker/donkerder zijn dan de controlestreep. Mijn ervaring is iig dat Action testen veel meer kunnen knallen.
Hij is nog net niet positief, moet nog net een tikkeltje donkerder. Maar bij mij werden ze helaas nooit donkerder dan dit. Heel veel succes deze ronde!
Bij mij werden ze vaak ook niet donkerder dan dit. Af en toe wel ietsje donkerder nog, maar vaak was dit wel mijn piek. Succes!
Ja denk dat m'n ei nu niet lang meer duurt.. Ook gezien de klachten en echo. Dus verwacht morgen of overmorgen m'n ei wel.