Hallo, Hebben jullie ervaring met positieve ovulatietesten laat in de cyclus? Ik heb een gemidde cyclus van 25 dagen en had op dag 11 een positieve ovulatietest. Ook kon ik draden trekken van het baarmoederslijm. Nu zit ik op dag 19 en al een paar dagen weer slijmverlies en wat vage krampen. En nu heb ik een vette streep op de ovulatietesten van kruidvat en action? Wat moet ik hier nu uit maken?
Ohh ik kan je geen advies geven helaas. Ik had op 6 december en 9 december een knal positieve ovulatie test.. volgens mij kan dat genees maargoed. Ik zou het gewoon nog erg gezellig maken met manlief
Hier late eisprong gehad. Dag 25 positieve ovulatietest. Dus vermoed dag 26/27 eisprong.! Late eisprong, lange cyclus. Maar zwanger dus !
Ik heb op dag 11 een positieve gehad en vanaf dag 13 ook geen vruchtbaar slijm meer. Nu is dat weer terug maar wel iets dikker en opnieuw een knal positieve ovutest.
Ik denk dat alleen die van CD19 positief is. De Kruidvat ovulatietesten staan er om bekend dat ze heel lang donkere strepen geven.
De grootste kans heb je dat je ei een tweede poging doet om te springen. Het gebeurt wel vaker dat de eerste piek niet geleid heeft tot een eisprong. Is dit je eerste maand dat je test? Wellicht wordt je cyclus nu dus ook langer. Een andere optie is dat deze test reageert op hcg. Maar daarvoor is het nog wat vroeg meen ik. Dus: gezellig maken en als je menstruatie uitblijft onthouden dat dat kan zijn doordat je een laat ei hebt. Maar mocht je nieuwsgierig zijn dan zou ik (over een paar dagen) testen met een zwangerschapstest. Succes!
Wellicht een verlate eisprong. Vind die van 11 en 12 lastig beoordelen... Wellicht een zwangerschapstest je doen? Bij zwangerschap kunnen ze ook zo fel kleuren.. Echter gezien hoeveel dpo je bent lijkt me dat onwaarschijnlijk, maar wie weet
Als je ei nu later is zal ook je cycluslengte dus langer worden. Waarschijnlijk nu dus pas rond dag 35 je nod
Dat zou echt straf zijn want ik slik al jaren geen pil meer en heb nog nooit een langere cyclus dan 28 dagen gehad. Daarom dat het me ook verbaast. Maar deze cyclus is echt raar, mijn regels duurden ook korter dan normaal.
Ehmm... misschien heel gek... maar reageert je ovutest wellicht op Hcg waarde in je bloed? Dat je misschien heel pril zwanger bent?
Als 'alles anders is dan anders' en ook je laatste menstruatie afwijkend was, dan zou ik inderdaad eens een zwangerschapstest proberen. Verder kan een laat ei (en dus langere cyclus) natuurlijk altijd eens voorkomen..