Ik ben dinsdag voor bloedtest geweest. Niet zwanger 😢. Nu ben ik woensdag ongesteld geworden, maar heeel licht . Ik kan met1 inlegkruisje per dag. Kan dat komen door de pregnyl (9 dec Gebruikt)normaal ben ik echt heel zwaar ongesteld. Ik maak me zorgen over de poging voor volgende maand. Kan ik dit nu wel als dag 1 van de menstruatie rekenen? En is alles straks wel echt schoon? Ik heb niet het idee dat de twee teruggeplaatse eitjes (15 dec) zo wel echt afvloeien???
Heb je die emmy's of cryo's in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst gekregen of in een kunstmatige cyclus? En je bent niet zwanger is uit de bloedtest gebleken. In dat geval worden die eitjes ook deels gewoon opgenomen door je lichaam.
TP in natuurlijke cyclus. Alleen pregnyl gebruikt, verder geen hormonen of iets dergelijks. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig. We doen icsi omdat het zaad van mijn vriend heel slecht is en ik al op leeftijd ben 😊(41).
Ik had geen mindere menstruatie door de pregnyl... Ik heb veel pregnyl gehad, maar dit herken ik niet eigenlijk... Misschien moet het gewoon nog goed op gang komen? Jammer dat het niet gelukt is! ;(
Het kan zijn dat je bms niet zo dik was; dan vloei je niet zoveel. Dan hoef je je geen zorgen te maken. Heb je pregnyl gespoten, dan worden de cellen echt goed afgevoerd. Pregnyl zelf maakt je bloeding niet anders/korter.