Hoi, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. Ik heb een redelijk onregelmatige cycles, waardoor het voor mij al lastig is om mijn meest vruchtbare dagen te bepalen. Ik maak gebruik van ovulatietesten, maar helaas nog geen LH piek gevonden. Ik dacht dat mijn laatste cycles 34 dagen had. Op dag 35 verloor ik wat bruin bloed, wat ongeveer vier dagen duurde. Meestal heb ik in het begin van mijn menstruatie bruin bloed verlies, maar dit gaat meestal over in helder rood bloed. Echter, na deze vier dagen kwam er niets meer. Ik heb drie dagen na deze bloeding een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Nu heb ik vanaf vandaag een beetje roze bloedverlies, heb verder geen buikkrampen of iets, maar vind dit wel raar. Wie kan mij vertellen wat er nu aan de hand is en hoe ik deze cycles moet zien? Eén doorlopende (bruin verlies meetellen) of twee losse? Alvast bedankt voor de reacties.
poe moeilijk zeg! mag ik eens vragen hoeveel je cyclussen verschillen??? Bij mij zijn ze ook niet zo heel regelmatig, en heb de laatste manden de digitale cb ovulatietest gebruikt! ze zijn duur, maar wist ze zuinig te gebruiken haha aangezien ik best lange (zeker vanaf 30 dagen) cyclussen had, valt op zich nog mee hoor als ik sommige zag, maar wist ik gewoon dat ik niet op dag 10 al moest beginnnen!! begon dus ook gewoon vanaf dag 16 en dan meestal duurde heb maar een paar daagjes voordat ik me piek had gevonden, misschien een tip voor jou?? O en ik heb die van sensitest eerst gebruikt, maar daar had ik dus geen piek bij.. Verder over je bloed/slijm verlies zou ik echt niet weten!! sorry.. misschien even naar de HA gaan als het nog wat langer aan houd??