owke!!! weer thanks voor de uitleg, haha, wat een toestand, ik wil zoveel weten en weet zo weinig lang leve het forum!!! hoe ging het bij jullie?? moesten jullie nog terug naar het ziekenhuis toen je zwanger was?? ik heb daar eigenlijk helemaal niks over gehoord... heb het ook niet gevraagd want ging er niet vanuit gelijk zwanger te zijn... ben benieuwd hoe dit bij jullie ging?? alvast weer bedankt xxx riniti
Ik zou wel even de gyn bellen om te melden dat je zwanger bent. Grote kans dat je daar de eerste echo krijgt als je zo'n 7-8 weken zwanger bent. Is alles goed, dan word je weer terug verwezen naar de verloskundige. Wij zijn tijdens de zwangerschap bij de gyn onder controle gebleven. Maar ik ben zwanger geworden na een IVF/ICSI-behandeling, daardoor hadden we een medische indicatie. We mochten zelf kiezen of we bij de gyn wilden blijven of naar de verloskundige. Wij hebben voor de gyn gekozen, omdat we dat wel een geruststellend gevoel vonden en elke keer een echo zouden krijgen, en na 5 jaar heb je toch ook een band opgebouwd met je arts. Dus zij vonden het ook wel leuk om ons te blijven volgen. Maar over het algemeen ga je weer gewoon terug naar de verloskundige als alles goed gaat.