Net weer getest.. denk dat de test van vandaag ongeveer hetzelfde is als gisteren. Heb nu wel menstruatiepijn alsof ik snel ongesteld ga worden. Bah wat is dat wachten toch vreselijk! Als ik zo naar de testen kijk vind ik het raar dat die van gisteren en vandaag toch een stuk duidelijker als die van de dagen daarvoor.
Ja ik ben ook benieuwd. Hier een tuur streep inlaat van een witte test dus hopelijk word die ook donkerder.
Het kan nog steeds! Hier was mijn test op zaterdagochtend lichter dan op vrijdagavond. Op zaterdagmiddag was hij weer donkerder. Als ik alleen van de test van zaterdagochtend uit was gegaan, zou je gezegd hebben dat ik helemaal niet zwanger was.. Het is inderdaad echt zenuwslopend, maar ik blijf voor je hopen!
Wish: kan je een foto plaatsen van je tuurstreepje? Ben wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet bij jou.. Shadixx: hoeveel dagen voor nod waren jou testen? ik zit nu 13 dagen na pregnyl en 3 dagen voor nod. Zou het bij mij nog van de pregnyl kunnen zijn?
Ik zie het wel hoor. Weliswaar heeeel licht maar ik zie wat Zou het bij ons nog van Pregnyl kunnen zijn?
Dit is echt geen Pregnyl meer hoor! Pregnyl loopt NIET op, dat kan gewoon niet, wat er hier ook beweerd wordt. Je laatste paar testen leken misschien nog enigszins op elkaar, maar deze is écht duidelijk. Jij bent hartstikke zwanger. Gefeliciteerd meissie!
Bedankt voor de super leuke reacties Het is nog zo onwerkelijk! Vrijdag is mn nod en ga ik het ziekenhuis bellen. Ik ga vragen of ik bloed mag laten prikken. Vind dat wel een fijne gedachte in plaats van te wachten tot de 8 weken echo. Dan zit je zo lang in spanning of het hartje het wel doet.