komt dit door de pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vrouwke87, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo. Deze ronde voor het eerst 7x gonal f 75 gespoten. Helaas teveel follikels en vrijdag twee weken geleden pregnyl gezet. Ik heb dus za of zo mijn 1 2 of 3 eitjes gehad. Nu heb sinds vandaag ong 10 dpo rugpijn steken af en toe in mijn buik en wat paars bruine afscheiding gespot. Alles lijkt er dus op dat mijn ongie binnen een paar uur door gaat breken. Normaal wordt ik pas ongesteld rond 13 of 14 dpo. Kan het door de pregnyl komen dat je luterale fase korter wordt?

2. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Volgens mij komt dit niet door de pregnyl, want extra pregnyl kan juist voor een langere lf zorgen. Mij is verteld door mijn gyn dat het weleens voor kan komen dat je is een keertje eerder ongesteld wordt. En dat dit geen kwaad kan als je normaal wel een normale lf hebt.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Buikpijn etc kan door pregnyl komen. Meestal is je luteale fase wat langer door pregnyl.

4. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn lutale fase is netjes 28 / 29 dagen met pregnyl. ik krijg ook altijd buikpijn steken en hoofdpijn van de pregny. ik krijg standaard 3 dagen voor mijn nod al roze/bruin verlies en dan inderdaad ongesteld.

xxx

Deel Deze Pagina