hallo allemaal heb twee weken me eerste iui gehad en wat blijkt......hebben gister getest en blijk zwanger te zijn! had niet durven hopen dat het in 1 x zou lukken! groetjes leeuwie
Waawwww meid dat was dan een gelukstreffer! Wens je van ganser harte PROFICIAT! Geniet er maar fijn van! Liefs Marjo
Wauw, geweldig zeg na 1x IUI! Gefeliciteerd meid! Vandaag heb ik ook mijn 1ste IUI gehad, ben benieuwd of het ook straks raak is!
zo he goed zeg van harte gefeliciteerd heb vandaag me 1e iui gehad. ging erg goed. nou maar afwachten kuzzzzzzz carola
hallo allemaal wil iedereen bedanken voor de leuke reacties kan het zelf allemaal nog niet echt geloven denk aan iedereen die nu zit te hopen op een positief antwoord : leeuwie
Wauw zeg! Wat heerlijk in één keer raak! Wij gaan eind okt starten met IUI, ik hoop dat het bij ons net zo mag gaan!
Gefeliciteerd Leeuwie! Lekker genieten van je zwangerschap.Zet hem op meiden.... Nu wij nog allemaal!
Onwerkelijk hè! Bij ons was de IUI ook de eerste keer raak en ons meiske is nu alweer 8 weken oud. Gefliciteerd! Ik wens je een grandioze zwangerschap toe. groetjes Femke
hey meiden hier een bemoedigend woord voor de meiden in de iui, ook mijn eerste keer raak. wij hadden het ook niet durven dromen, dus het kan wel veel succes,