vraagje over zwangerschaps testen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marijke B, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje. Ik heb 12 juli TP gehad van 2 embryo's. Dag van af de TP moest ik 3x daags utrogestan bolletjes vaginaal inbrengen. Dit moest ik 10dgn doen. Afgelopen dinsdag heb ik de laatste bolletjes ingebracht. Nu kon ik pas a.s zondag testen omdat ik dan 18 dgn na de punctie zit. Nu komt mijn vraag mijn man wilde graag dat ik een woensdag ging testen Ik zeg we kunnen beter tot zondag wachten, maar nee hij wilde het toch weten. Ik testen met CB digitaal geeft ie binnen no time zwanger aan. Kon het zelf niet geloven. Nu heb ik gister weer een test gedaan van het Kruitvat en weer positief. Vanochtend weer een test gedaan met CB digitaal weer zwanger. Betekend dit dat ik nu echt zwanger ben of niet. Kan het zelf eigenlijk niet zo geloven omdat we al 7 jaar bezig zijn. Ik hoop zo dat het waar is.

groetjes,
    Marijke

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Gefeliciteerd, je bent hartstikke zwanger meis :D
    Ga het maar geloven!
    Je mag het ziekenhuis bellen voor een echo afspraak.
    Geniet er maar van :D

3. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Ik kan het niet geloven joh. Voor het eerst dat ik positieve testen in handen heb. Het waren altijd negatieve. Ik kan er gewoon niet bij.

Share This Page