Goeiemorgen, ik ben inmiddels 5 weken en 4 dagen zwanger. Begin van de week had ik met afvegen een lichtroze veeg bloed. De rest van de dag niets. De volgende dag had ik ineens donkerrood bloed in mijn inlegkruisje, niet veel hoor. Ik ging naar de wc en er volgden iets van 4 druppels bloed. Daarna niets meer gehad. Gisteren de hele dag nergens last van gehad en 's avonds weer een beetje bloedverlies. En tussendoor wat bruinverlies. Ben zo onzeker aan het worden. Voel me ook totaal niet zwanger, misschien omdat het nog zo pril is? Moet 28 september naar de verloskundige toe....wou dat het nu al kon. Hoop dat het niets is waar ik me zorgen over hoef te maken??
Hoihoi, Je hoort het vaker, vroeg in de zwangerschap. Er gebeurt nu zoveel! Je baarmoeder word beter doorbloed maar daardoor is het ook kwetsbaarder. Door de groei en door aanraking kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft. Dit hoeft absoluut geen voorbode te zijn op het misgaan van je zwangerschap. 28e lijkt heel ver weg maar is echt zo. En nu is er nog niets te zien op de echo dus houd vol! Imke
Hoi Imke, dank je wel voor je geruststellende antwoord. Heel veel meiden hier hebben me al gerustgesteld, maar als ik dan weer een keer bloedverlies heb gehad, komt de onzekerheid weer naar boven... Groetjes, Mandy
Hoi Imke, ik ben bang dat het misschien toch mis is gegaan? Gisteravond rond een uurtje of half 8 met afvegen meer bloed gehad dan ik normaal heb gehad. Ik had wel een maandverband in en normaal als ik ongesteld ben voel ik het dus echt lopen (om het maar een beetje raar te zeggen). Dit heb ik nu echter nog steeds niet gehad. Alleen het heeft de hele avond zo aangehouden dat ik steeds met afvegen donkerrood bloed heb en dat heb ik nu nog steeds . Kan me niet voorstellen dat het nu nog steeds goed is?? Ik weet dat het lastig is voor jullie om te zeggen of het wel of niet goed is....maar ik moet dit gewoon even van me afschrijven.....