Pregnyl 10000 wanneer uit lichaam?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tinkerbel80, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wanneer is pregnyl 10000 IE uit je lichaam? Ik lees zoveel verschillende dingen. Dat het halveert per 24 uur. Dat het uit je lichaam is na 12 dagen of 14 dagen. Dan zou ik nu op dag 14 na prikken (12 dpo) nog iets van 1,5 hcg in mijn lichaam hebben.

Dan is deze zw-test toch veel te donker voor 1,5 hcg? :(

http://img832.imageshack.us/img832/1830/img3550y.jpg

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had op 14dgn na de pregnyl een veel lichter streepje, maar ik denk dat de pregnyl dan echt wel uit je lichaam is hoor....
    En dan is dit van je zwangerschap :D

Voorzichtig gefeliciteerd :)

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren. Ik heb zelf dan wel nooit getest na de pregnyl maar t lijkt mij ook een beetje duidelijk voor een pregnykstreepje op t moment......spannend!

4. Tinkerbel80

Nou ik heb vrijdag getest en toen een licht streepje. Dat was smiddags. Zaterdag ochtend met ochtend urine en toen weer een streepje. Wat donkerder dan die van vrijdag maar ja het was ochtendurine dus niet zo gek. Nu 2 dagen later is dit streepje donkerder dan die van zaterdag. Vriend zegt het ook maar ik ben zo bang dat het nog pregnyl is. Ja waarom test ik dan? Nieuwschierigheid of de pregnyl uit mijn lichaam is. Ik had dit dus echt niet verwacht :$

5. Tinkerbel80

Als ik weer zo'n test heb aankomende woensdag, dan mag ik er wel van uitgaan dat het echt zo is toch?

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Muts! Als hij donkerder wordt is t echt niet meer van de pregnyl! Ik denk dat je lekker kunt gaan genieten en hartstikke zwanger bent! Wwhiieehooooo!

7. Tinkerbel80

:$ :$ :$ :$ en nu val ik van mijn stoel

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

denk je echt?

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja! Als de streep donkerder wordt ipv lichter dan stijgt je hcg. Hoe kan dat dan als je pregnyl afneemt? Dan moet er een wondertje aan t groeien zijn anders stijgt t hcg niet meid.....

Viel je hard? Nee toch haha....

9. Tinkerbel80

Hahahahaha nee hoor :p maar snappen doe ik het nog even niet. Ik voel me ook helemaal niet anders. Ik heb me wel 1,5 week misselijk gevoelt maar dat kwam van de pregnyl. Dat gevoel is sinds vrijdag weg. Op dpo 8 heb ik steken gevoelt onder in mijn buik en wat krampen maar verder dus niets. Nu ook geen krampen meer. Wel steekjes af en toe.

Bizar!

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hhhm spannend allemaal! Maar dat te test donkerder wordt zegt eigenlijk al genoeg. Ook je tempkaartje ziet er mooi uit! 14 dagen na de pregnylspuit. Dan was dat naar mijn mening al uit je lichaam. En t streepje is ook wel erg duidelijk. Als t echt een tuurtest was geweest dan was t wat anders maar dat is t niet.

Wat zegt je man ervan?

Ik ben nu voor de 4e x zwanger en bij mij was iedere zwangerschap anders. De eerste 3 zijn helaas misgegaan en nu al over de helft van een tweeling. Dus dit voelt ook weer anders dan de andere drie.

De eerste keer voelde ik me ook helemaal niet zwanger en had wel wat steekjes en krampjes. Maar toch zwanger!

11. Tinkerbel80

Vriend zegt, wil het eerst zien op een echo.
    Wij hadden deze reactie toen ook bij onze zoon. Je bent zo lang bezig en je wil zo graag. Als het dan echt is dan kan je het gewoon niet geloven. Bij mijn zoontje had ik last van mijn boobs en veel afscheiding. Ben niet misselijk geweest. Ik weet alleen niet meer wanneer die pijnlijke boobs begonnen. We waren er toen niet mee bezig, waren lekker op vakantie en toen dacht ik toen ik thuis was laat ik eens een test doen. Ik was toen al 5 dagen over tijd ofzo.

Misschien komen de kwaaltjes nog.

Pfff wat hebben jullie al veel mee gemaakt zeg! Wel erg leuk dat jullie nu een tweeling verwachten :D weet je het geslacht van de kindjes? of is het een verrassing?

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Nee die laten we als surprise. We hebben de mmm gehad en daardoor was er niks meer spontaan of een verassing. Dus vandaar dat we dit dan niet willen weten.

Jij had nu ook twee eitjes toch? Spannend! Misschien zijn t er ook wel 2.......

En tuurlijk ben je afwachtend en geloof je t niet als je al zolang bezig bent. Wij hadden dat ook. Echt zon knijp me eens even moment haha.

Ik blijf erbij als die test donkerder wordt ipv lichter dan kan dat alleen komen door een zwangerschap. Wanneer wil je weer testen?

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey,

En nog getest? Vandaag nod dus t streepje zal er wel afknallen!

14. Tinkerbel80

Ik heb vandaag getest en weer een streep. Heb nu getest met etos eigen merk maar die word niet zo knal als die van het kruidvat. Hij kwam wel gelijk omhoog toen ik hem in de urine hield dus kan niet anders dan goed zijn. Zal volgende week een clearblue doen.

Ik had idd 2 eitjes. Het is wel even door me heen gegaan een tweeling. Zou het wel erg leuk vinden. Zal maandag het ziekenhuis eens bellen voor een echo. Ze zijn nu dicht.

Hier was er nu ook echt niets spontaans aan. Vreselijk. Bij mijn zoontje ook al niet. Nu ben ik ook nog eens zelf het zaad gaan wegbrengen en alleen de IUI gedaan, omdat lief ziekig was en zoontje ook. Hahaha erg he?

Super spannend meid! Erg leuk een tweeling! Voel je je goed? of is het erg zwaar?

Deel Deze Pagina