Hoi meiden Ik ben nu vanaf sept 2010 gestopt met de pil.. Dus we zijn nu al 8 maanden aan het proberen zonder resultaat.. Ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken ben nu 22 jaar en al 6 jaar samen met m'n vriend we zijn super gelukkig en zitten beiden met hoop te wachten.. Ik had de afgelopen 7 cyclussen een cyclus van 19 dagen super kort dus m'n laatste cyclus was wel iets van 28 dagen! Snap er niks meer van.. Is het lang 8 maanden? Kan ik zelf iets aan m'n cyclus doen? Hoorde iets van teunisbloem ofzo? Liefs
8 maand is nog niet zo lang je kan nog steeds aan het ontpillen zijn daarom dat jou cyclus ook veranderd wat je eraan kan doen weet ik zelf niet maar wil je in elk geval veel succes wensen en hoop dat het snel raak mag zijn !! groetjes en liefs
8 maand is echt niet lang. Voor je gevoel is het lang omdat je het zo graag wilt. Er zijn veel mensen die zouden willen dat ze 8 maand bezig zijn ipv jaren!!!
Oke! Het lijkt idd lang! En het komt ook omdat iedereen om me heen zwanger lijkt te worden en het bij ons niet lukt! Moet denk ik gewoon geduld hebben! Maar kun je 8 maanden lang ontpillen dan? X
Wij zijn begonnen toen ik 24 was... nu bijna 2 jaar verder nog steeds geen kindje of laat staan een zwangerschap.
@ Jaysa, Je kan indd nog aan het ontpillen zijn...ieder vrouwen lichaam is anders en het ene lijf heeft langer nodig dan het ander...hoe lastig het ook is maar het is echt een kwestie van geduld... Ook zijn er genoeg kleine hulpmiddelen die je kunnen helpen als je die nog niet hebt geprobeerd waaronder: tempraturen, ovulatiesticks, standjes en je vruchtbaar slijm herkennen (genoeg topics over hier) etc. Verder is er absoluut geen nood aan de man nog, je bent nog jong en je er teveel op focussen wil soms ook het zwanger worden tegen werken... Er zijn hier genoeg dames die al ouder zijn en al veeeel langer bezig zijn dus heb geduld meid! En blijf genieten van alles Succes! Liefs Pien
8 Maand is idd niet lang , zie mijn onderschrift! je moet er om denken dat je lijf moet wenen ontpillen is een optie dat je dat nog aan het doen bent.
Oke, ik ben zelf ook langer bezig geweest en in mmm gezeten en opnieuw zit.. Maar die cyclussen van 19 dagen?? Dat is toch niet zo super goed? Je laatste cyclus was 28 dagen? Dat is perfect. Ik zou het even aankijken. Heb je nu weer 2 cyclussen met 19 zou ik toch even de dokter bellen. Dan kan je luteale fase wel eens veel te kort zijn.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Op welke dag is je eisprong en hoe lang duurt je lutaele fase (de dagen tussen je ei en menstruatie in)? 28 dagen is netjes, maar 19 dagen is erg kort.
Wauw bedankt voor alle reacties! Ik was dus 7 maanden om de 19 dagen ongi nu was de laatste x dus langer.. Ik dacht dat het iets met m'n antibiotica te maken had ie ik van de dokter kreeg omdat ik een longonsteking had! Ik dacht misschien is er van binnen ook wel wat ontstoken geweest en heeft die antibiotica ook dat opgelost? Maar dat zou wel niet kunnen. Nu heb ik net een ovulatietest gedaan en die is positief??? Hoe nu verder ? Dan heb je binnen 24-36 uur je eisprong? Ben 13 dagen geleden ongi geweest en die duurde 9 dagen! Liefs
Jaysa, 19 dagen is idd wel erg kort zeg! Hoop dat die laatste van 28dgn nu de lengte zal zijn van je komende cyclussen! Mooi dat je een positiefe ovutest hebt, en na 13 dagen betekend dus dat je weer een mooie cyclus hebt. Wie weet ben je nu dan door het ontpillen heen! Let op met ovutesten van de kruidvat, die testen (bijna) altijd positief, soms zelfs bij mannen . Ik wens je succes met zwanger worden!!