Ja hoor gezellig. Heb jij ook pregnyl gespoten in de afgelopen dagen? Wanneer mag jij testen? Nog een vraag aan iedereen: ik heb nu al de hele avond hoofdpijn. Kan dat van de pregnyl komen?
Nyncke jij had toch gisteren de pregnyl al gezet? Mijn ovutest van vanmiddag, net voor de pregnyl, was touwens negatief, of iig een heel stuk lichter. Denk dat ik de spuit toch net te laat heb gezet en mn ei vanmiddag heb gehad??
@elmo: dank je voor je antwoord. Gelukkig is de hoofdpijn nu weg. @lobi: ja ik heb donderdag om 11:30 de pregnyl gezet. Gister die steekjes gehad en nu is het weg. Dus ik denk dat mn ei gesprongen is. En het zal met jou ook wel goed komen. Je hebt zowiezo een eisprong gehad.
Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig ben ik voor t Geertgen nog even langs huis (lees langs mn man) gegaan, dat wat dat betreft zit t goed haha
Je moet gelijk spuiten bij een positieve test en niet wachten! Omdat je kunstmatig je cyclus op hebt moeten bouwen (je eigen lichaam is daar blijkbaar toch minder goed in) hebt je meer zekerheid dat je een eisprong krijgt als de pregnyl je een handje helpt. Nu was je test alweer negatief en heeft je lichaam het zelf moeten doen (en dat heeft het hopelijk ook gedaan). Volgende keer dus niet twijfelen en gewoon die naald erin! Sterkte met wachten!...
Merah ik denk wel dat mn lichaam t zelf gedaan heeft. En zo niet dan heb ik vlak erna toch de pregnyl gezet en zal ie alsnog gesprongen zijn. Dus ik denk sowieso een eisprong natuurlijk dan wel kunstmatig
HAHAHA! En ik dacht nadat ik dit berichtje las: Lobi, meteen langs 'huis' voor een rondje pret in bed, en vervolgens lees ik je andere berichtje !!! Goed ronde, goede kansen dus deze maand!
Nope, ik ben in september aan de beurt, maar ga mijn best doen om die afspraak af te bellen en om te zetten in een echo-afspraak vanwege een klein garnaaltje ! Ik ben over ruim 2 weken weer op het test-moment!
PROEST!! En vervolgens nog wat anders erin en dan is het helemaal in orde !! Sorry, beetje melig achter de computer....
Helemaal mee eens evelientje. Wanneer is jou precieze testdatum? Nog een vraag over pregnyl: Ik heb hem donderdag 11:30 uur gezet. En vandaag hou ik veel vocht vast. Heb vingers als worstjes. Herkent iemand dit??
Ik heb geen precieze testdatum. Ik zou rond het weekend van de 30e ongesteld moeten worden. Dat kan die vrijdag zijn, maar ook heel goed pas die maandag... Dus ik ga pas testen als ik op woensdag nog altijd niet ongesteld ben !! En op jouw vraag kan ik geen antwoord geven... Zou natuurlijk best kunnen, staat er niet iets over in de bijsluiter?
Evelientje spannend!! Heb je er een goed gevoel bij?? Weet iemand trouwens of pregnyl je menstruatie kan uitstellen?
Ehh... ik heb nog helemaal geen gevoel erbij! Eerst zien, dan geloven is het op dit moment voor ons! De fert verpleegkundige zei tijdens ons laatste gesprek dat Pregnyl je cyclus juist kan verkorten....
Ja dat is ook zo, je hebt groot gelijk! Mijn duimen draaien voor ons allemaal!!! En verkorten???? Wat raar..? Kan me voorstellen dat t je ei mss eerder laat springen waardoor je kortere cyclus hebt, maar t zal je lf toch niet verkorten??
Zij zei tegen mij dat ik er rekening mee moest houden dat ik een aantal dagen eerder dan gepland ongesteld zou kunnen worden.... Geen idee hoe dat werkt, maar ik vond het wel prettig om te horen, zodat ik er tegen die tijd rekening mee kan houden!
Ik vind t wel vreemd. Ik zou eerder denken langer dan korter. Maar goed, als t eerder is, ben ik nu wel voorbereid!