Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by nieckje, Apr 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0
    maandag heb ik voor de eerste keer pregnyl gekregen, de gynecoloog zei dat ik de volgende dag wel ging voelen dat ik dat gehad had..
    maar ik heb niets gevoeld... zou dit willen zeggen dat het niet gewerkt heeft??
    nog mensen die pregnyl gekregen hebben???
    dank je voor het lezen :)
    en hopelijk ook antwoorden :-D

2. Nicolletje

Dec 9, 2008
    85
    0
    0
    Hoi Meid
    Iets van voelen? heb je het moeten nemen om je eisprong te krijgen binnen 48uur?sommige voelen hun eisprong heel erg duidelijk en door die spuit kun je dit dan ook voelen. als je normaal je eisprong niet voelt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat je nu ook niets voelt. Pregnyl doet z'n werk wel hoor ;) succes!

3. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi hoi,

Ik heb maandag ook voor het eerst pregnyl gespoten. Ook nergens last van gehad. Wanneer kun jij testen volgens de gyn.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik had meestal helemaal geen last van de Pregnyl, maar wel elke keer een mooie eisprong. Zegt dus helemaal niks!

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,546
    2,016
    113
    Hier ook geen last van pregnyl.
    Succes!

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb al heeeeel veel keer pregnyl gespoten en nog nooit iets gemerkt gevoeld of ergens last van gehad!! maar t heeft me qua werking nog nooit in de steek gelaten!!! niet druk maken hor!!!!! pregnyl doet echt zijn werk wel ;) succes

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hier gisteren de pregnyl gespoten.
    de fa zei dat ik dan vrijdag in het begin van de avond mn eisprong zou hebben.
    (40 uur na het zetten van de injectie)

Ik voelde het altijd wel! (de eisprong dan)

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik heb ook niks gevoeld en kijk mijn banner maar.. Of het gewerkt heeft kun je alleen zien door bloed te laten prikken..

9. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Het enige dat ik van de pregnyl voel is een beurse plek waar ik gespoten heb,.. dat voel ik dan een dag of drie. Als een blauwe plek zeg maar...
    Heb vertrouwen... het werkt echt wel!

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    ik voelde het alleen maar met het inspuiten, daarna er niks van gemerkt
    inderdaad vertrouwen hebben komt echt wel goed!

11. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0

paar dagen na NOD, zeker niet tevroeg zei ze want pregnyl kan een vals positief resultaat geven.

12. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0

ik heb het ma gekregen en ze zei dat ik dan de dinsdag avond moest klussen dat het 24u duurt....

oei ik lees dat er zijn die dit veel genomen hebben, wil dat dan zeggen dat het niet vlug werkt?? alle dat je dus niet vlugger zwanger bent??

13. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0
    en hoeveel keer heb jij pregnyl gehad?

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb het veel moeten spuiten omdat ik ondanks 7x iui en 1x ivf met 4x een terugplaatsing van totaal 7 embryo;s en 1x ivf met 3x terug plaatsing van 5 embryo's nog geen blijven zwangerschap heb.

ik prikte de pregnyl bij iui elke ronde voor mn eisprong.
    bij mn ivf voor de punctie (2x) en nu 2 rondes voor mn eisprong en na de terugplaatsing 3x
    dus totaal al zeker 17x pregnyl gespoten (maar,...daarvan maar 11 x voor een eisprong)

maar,....voor jou geruststellng!! van al die 17x werkte de pregnyl precies zoals het moest hor!!!!! alleen wij horen tot de groep onverklaarbare onvruchbaarheid. wellicht ligt het bij ons aan het innestellen. :):( tot nu toe gaat het daar namelijk steeds mis. al dachten ze dat het aan het zaad lag,..maar dat blijkt goed zijn werk te doen! alleen ze willen niet bij mama plakken!

succes hor!!!!

15. nieckje

nieckje Actief lid

May 2, 2011
    108
    0
    0

oei das jammer!!!!
    maar zal wel eens blijven plakken e, :) wacht tot als het eitje beseft hoe goed het is om er te blijven hangen ;)

16. mama3e

mama3e Actief lid

Oct 17, 2011
    238
    0
    0
    Afgelopen woensdagochtend heb ik voor de eerste keer bij mezelf Pregnyl gespoten 5000 EI.
    Nog geen uur later kreeg ik buikpijn. Tegen 18.30 uur savonds voelde ik me vresenlijk misselijk, dit heeft zeker 2 dagen geduurd en kwam met vlagen. 3e dag was het eindelijk weg...
    Op de 2e dag heb ik de fertilitiets-arts gebeld en die bevestigde deze kwaaltjes. Immers spuit je wel het HSG hormoon !!!;)
    Niet elke vrouw heeft hier last van, maar andere weer wel net als ik dus...
    Ik zit nu op dag 4 en heb nergenss meer last van. Ik heb mezelf nog wel even getest. Op dag 2 was de test nog DIK postief en op dag 4 Licht postief maar dus nog wel zichtbaar.
    Wannneer kan ik eigenlijk testen en is het helemaal uit mijn bloed ?
    Weet iemand dat ? 10 dagen ?

17. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    Hi,

ik denk dat je gyn misschien bedoelde dat je er klachtjes van kunt krijgen. Ik merk van pregnyl wel dat ik er misselijk van wordt. Maar dat is best wel subtiel hoor. Het duurde even voor ik de relatie met pregnyl legde. Het is bij mij vooral een gevoel van geen eetlust en misselijk worden van etensluchten etc. En het duurt vaak ook een dag of soms twee voor het goed doorzet. Maar het verschilt ook van persoon tot persoon of je dat voelt. Ik voel juist mijn eisprong minder goed met pregnyl heb ik het idee. Maar je hoeft het dus niet te voelen om te werken!

succes ermee :)

18. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je bent door Pregnyl niet vlugger zwanger, het dient er alleen voor om een eisprong op te wekken. Het zwanger worden staat daar los van, dat hangt van heel veel andere factoren af.

19. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Inderdaad... ook ik heb het al vele malen nodig gehad tijdens alle medische stappen... De pregnyl doet zijn werk wel... maar het gaat op een ander moment toch niet zoals het hoort...
    Pregnyl is geen wondermiddel... alleen nodig voor een goed timing van de eisprong.

Share This Page