Hoi meiden, Eind maart is onze 2e ICSI-poging afgebroken. Omdat pregnyl niet te krijgen was, heb ik mijn menstruatie vervolgens gewoon afgewacht. Dit kon wel een paar weken gaan duren. Nu dacht ik 1,5 week geleden: zo, daar is het. Maar al 1,5 week heb ik nu waterig bloedverlies. Dit is echt geen menstruatie zoals anders. Herkent iemand dit? Ik wil namelijk niet meteen in het zkh aan de bel trekken als overbezorgd mmm-meisje...
beste kiekske: wat vervelend zeg dat je je poging hebt moeten afbreken door die stomme pregnyl levering!!! gelukkig gaat de aanmaak weer wat voorspoediger en kan je hopelijk gauw aan een nieuwe ronde beginne!!! tis allemaal al lastig/moeilijk genoeg en dan dit ook nog!!! maar goed,...je vraag! ik heb er helaas geen ervaring mee en kan je dan ook geen antw geven. maar,...ik raad je WEL aan ff de gyn te bellen! al is het alleen maar voor advies! en voor je eigen gevoel!!! je bent echt niet overbezorgd en zo zal je ook zeker niet over komen! je wil alleen verder en weten wat er nu in je lichaam gebeurd! vooral in de hele medische molen kan je beter keer extra aan de telefoon hangen dan een keer te weinig meid!!! gewoon ff advies vragen! daar is niets ergs aan!!! ( ik bel waarschijnlijk veeeel vaker heb zelfs wel eens 3x op 1 dag gebeld voor duidelijkheid over 1 en dezelfde vraag! ) succes iig!!!!!
spannendetijden: dank je voor je reactie! Ik ben trouwens niet vanwege gebrek aan pregnyl gestopt, maar vanwege een gebrek aan groeiende eicellen. Ik had er maar 1 Als je pregnyl zet word je sneller ongesteld. Maar dat ging dus niet. Ik vond het ook zonde om de pregnyl daarvoor te gebruiken (kon hem in Gent wel krijgen, maar om daar even voor op een neer te rijden..), zeker vanwege het gebrek aan. Dan mag iemand anders het hebben die het wel echt nodig had. Misschien toch maar bellen dan...