Wij gaan en wensen voor een tweede , Hopenlijk zonder IuI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1988 mama, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Vorig jaar is ons wonder geboren !! na 2,5 jaar proberen zwanger te worden zijn we van de 4e IUI poging zwanger geraakt !!

De kans op een spontane zwangerschap is klein ( denk ik )
    maar wie weet heeft mijn hele zwangerschap iets los gemaakt en dat mijn lichaam nu weet hoe het moet ;)

Eerste menstruatie is 2 weken geleden geweest , Gisteren mijn meest vruchtbare dag , spannend .. wij wensen voor een brusje :D

we hebben geen haast , genieten volop van onze zoon , maar een heel spontaan wonder zou toch geweldig zijn?

Iemand hier in het zelfde schuitje , of suc-6 verhalen ?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hier iemand in hetzelfde schuitje dat al een stukje verder is gevaren ;). Ook wij werden zwanger na bijna 3 jr wachten en 3 iuis en ook wij willen heel graag een tweede. Ik hoopte ook dat het dit keer makkelijker zou gaan of in ieder geval net zo moeilijk, maar tot nu toe is het helaas nog geen succes. Na de geboorte van mn dochter hebben we het een jaar zelf geprobeerd en zijn toen toch weer naar het ZH gegaan. Inmiddels zit ik alweer bij iui nr. 7 en komt ivf steeds dichterbij.

Sorry, dat ik niet met een wat meer opbeurend verhaal kan komen. Hopelijk heb jij meer geluk!

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier ruim n jaar gedaan over onze zoon. Uiteindelijk 2dagen voor de 1e afspraak bij gyn. bleken we zwanger. Hij is nu ruim 9 maanden en we zijn alweer 5 maanden bezig voor n brusje.

Januari zelf begonnen. Toch teveel stress en gedoe vnwege cyclussen van rond de 60dagen.

Sinds maart in mmm. (Op verwijzing van vorige keer) Clomid 50mg sloeg niet aan. Deze week hopelijk starten met 100mg. Mn man is ook wat verminderd vruchtbaar. Moeten nog samenlevingstest krijgen, als deze niet goed is dan iui.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zou even je topic titel aanpassen staat een beetje lullig zo..:D

en voor de rest veel succes ik hoop ook op een derde zonder ziekenhuis en gynaecoloog. .

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

Whaha dat was ook de reden dat ik hier kwam kijken. Ik dacht staat daar nou zonder lul!??? Hihi

Succes en wie weet

6. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

whahahahaha tis maar hoe je het bekijkt !!

Deel Deze Pagina