Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolffje, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik val van de puregon en menopur erg af maar nog erger van pregnyl dus het kan daardoor komen.

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ja ook? dus kan toch ook wel daar aan liggen, ik zit nu 14 dagen na pregnyl dus dat zou nu uit mijn lichaam moeten zijn dus dan zou ik morgen niet meer zo veel afgevallen zijn

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ja, het is raar maar als je de bijsluiter goed leest, staat er ergens dat het product niet kan/mag gebruikt worden om gewicht te verliezen. Ik vond dat een rare melding voor zo'n medicijn maar ik heb gezocht op internet en inderdaad worden die hormonen gebruikt in onderzoeken naar gewichtsverlies en sommige onderzoekers claimen al dat het werkt. Artsen zijn er huiverig op om er veel over te vertellen want het is heel slecht om het te gebruiken als middel om af te vallen. Ik had het graag willen weten van tevoren, want ik verloor ook kilo's en moest er toen nog meer tegenaan eten.

Ik hoop dat je snel stopt met afvallen want dat is niet goed voor je lijf! :)

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    nou dat hadden ze zeker wel even mogen vertellen, ik ben nooit zoon bijsluiter lezer want alles wat daar dan in staat krijg ik dan ook, maar kijk morgen vroeg even wat ik weeg en anders bel ik gewoon weer naar zhuis ik heb in verleden ook eetstoornis gehad met veel kilo's afvallen dus wil wel even beetje goed in de gaten houden

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    vanmorgen was er 0,1 af dus valt mee

6. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    valt idd mee, maar hou het maar in de gaten!

zijn er nog meiden die nog (licht) positief testen op 9DPO na gebruik van pregnyl?

7. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    İk heb vandaag getest, negatief, had afgelopen vrijdag tp.

Tjah en dan sta je daar dan, niet wetende wat ik moet denken nu..

İk heb de pregnyl nu 9 dgn geleden gezet.. Pffff

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Gelukkig! Ja ik had het ook graag van tevoren willen weten maar ja. Handig dat we hier ervaringen kunnen delen :).

Ik moet elke ronde spuiten elke dag 1500 kcalorieen EXTRA eten om niet af te vallen en na pregnyl nog meer. Heel vermoeiend.

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    uy das zwaar piepp, was het echt om te testen of om te kijken of de pregnyl uit je lichaam is?

nepthys das zeker helemaal niet fijn dat je dan nog zo veel extra moet in nemen het hele traject is al zo zwaar en dan ook nog daar zo veel op moeten letten is ook niet fijn

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nope, maar het is het waard :)

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    dat is waar hihi, zie dat je ook overstimulatie hebt gehad, hier ook mocht gelukkig de icsi nog wel ondergaan moest meteen rust nemen en heeeeeel veel drinken

12. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee officiele testdatum volgende week precies. Tp was afgelopem vrijdag pas. Was meer voor de pregnyl maar maakt je dus wel onzeker zo...??

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    dat kan ik me voor stellen toch beetje onzeker dan

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013