iemand bekend met iui HELP

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lm13, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lm13

Lm13 Lid

2 okt 2013
    46
    0
    0
    wondertje in de maak :)
    utrecht
    Hoi allemaal,

17 oktober moeten wij ziekenhuis, 1,5 jaar proberen we al zwanger te worden.
    bloedonderzoek schildklier en chlamydia uitslag was allemaal goed.
    Alleen heeft mijn vriend traag zaad.
    Lees veel over clomid ect... iui behandelingen die gaan wij ook krijgen.
    Is het te doen met 40 uur werkweek ?
    is het heftig en zwaar?

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen aan wat meer info.

Gr Lin

2. Nath74

Nath74 Lid

3 okt 2013
    55
    0
    0
    Hoi Lin,

Bij 'even voorstellen' staat net een verhaaltje over mij en IUI :)

Ik heb geen ervaring met clomid, maar met gonal-f. Het kan zijn dat je dat ook krijgt. Pas bij de hogere dosering kreeg ik last van wat bijwerkingen als hoofdpijn in de ochtend en over de dag wat momenten van misselijkheid (ging weg na een half uurtje ofzo). Qua stemming vond ik mezelf heel normaal. Mijn vriend en schoonvader niet... Kennlijk was mijn lontje wat korter geworden, hoewel ik natuurlijk vind/vond van niet.

Nu ben ik een week na de inseminatie. Heel spannend!

Succes alvast voor de 17e.

Groetjes,
    Nathalie

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    hoii wij gaan nu voor de 5e i.u.i

eerste 4 i.u.i had ik met 100 mg clomid .. en ja dat is te doen enige wat ik had was dat me lichaam druk was .. en beetje hoofdpijn ...

nu ik aan menopur zit heb ik meer klachten zoals sochtends zwaarmisselijk etc ...

Maar het is echt te doen hoor zorg wel dat je als je thuis bent van het werk je rust momentjes pakt ;) ...

Maar zwaar vind ik het niet alleen steeds de terleurstellingen is beetje bah

Heel erg veel succes.
    xxx

4. Lm13

Lm13 Lid

2 okt 2013
    46
    0
    0
    utrecht
    @Nath,