Nog geen menstruatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Labmuisje78, 6 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hallo dames, even een vraagje. Ik zit in het IVF/ICSI traject en ben op 30-5 begonnen met de decapeptyl. Op 02-06 heb ik de laatste pil geslikt en ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. ....
    Morgen heb ik mijn startecho en dan kijken we Hoe alles er voor staat. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Dat de menstruatie na het stoppen van de pil op zich liet wachten?
    Groetjes Labmuisje.

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik had na een dag of 4 mijn menstruatie. Opzich zou het nog kunnen komen dan. Ik heb wel 14 dagen decapeptyl gespoten voordat ik begon met stimuleren. Ik zie dat jij net iets minder lang spuit.
    Ik vloeide ook nog tijdens de echo, was geen probleem. Anders even navragen morgen?

3. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Ja zal ik idd doen. Het is nu de 4de dag na de pil. Kan nog komen, ... Hoop ik wel. Al ben ik aan de ene kant ook wel weer blij dat ik tijdens de echo morgen niet vloei. Hihihi. Ik ben benieuwd wat er te zien is morgen.

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hier van dag 4 op 5 dus in de nacht ongesteld geworden met hetzelfde schema. Decapeptyl tijdens 4 laatste pillen. Komt vast vanzelf ;)
    Veeeeel succes! Met de rest vh traject

Deel Deze Pagina