Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Adrianna, Apr 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renate89

renate89 Actief lid

Feb 18, 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Even jullie mening!

Ik heb vrijdag ochtend half 11 pregnyl 5000 gezet en gisteren begonnen met testen om te kijken hoe snel het me lichaam uit is! Vandaag weer getest en een witte test dit is wel heel snel ofniet?

Attached Files:

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Zou het kunnen dat het aan de gevoeligheid van de testen ligt? En ik denk ook dat iedereen anders op hormonen reageert.
    Je ziet ook tijdens een zwangerschap dat de 1 al voor NOD last krijgt van een stijging van hcg en dus positief test en de ander pas een week na NOD....
    Misschien daalt het deze keer iets sneller bij je, maar heeft het wel gewoon zijn werk gedaan.

3. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    @adrianna, ja ik wil t gewoon wel weten, als t later is dan verklaart t wel waarom we niet zwanger zijn, dan stoppen we dus te snel met gezellig doen :D

4. Adrianna

Aahhhh dat zou wel heel zuur zijn!
    Sinds ik dat heb gelezen denk ik dat we er ook maar een weekje voor uit trekken hahaha.

5. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    als het goed is kan ik het je volgende week vertellen :D

6. Adrianna

Nou ik ben benieuwd :D
    Ik krijg morgen meer duidelijk over wanneer ik moet gaan prikken...ik gok op maandag en dan maar een weekje het gezellig maken voor de zekerheid.

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Hoeveel uur na het zetten van pregnyl springt je ei. Mijn ICSI poging is weer gestaakt, maar heb wel 1 ei. Dus mag vanavond pregnyl zetten en het ei op natuurlijke wijze proberen te benutten (kansloos, maar toch). Zkh zei vanavond en morgenavond aan de bak en vanaf woensdagavond aan de utro bolletjes.

8. Adrianna

Wat ontzettend balen :(

Volgens mij springt je ei tussen 36 en 48 uur, maar voor de zekerheid zou ik nog wel even door klussen.

Hopelijk brengt de volgende ronde je wel een mooie kans.

9. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    hij zou in principe binnen 36u moeten springen maar ik heb ook t idee dat hij dat bij mij niet doet.

vanochtend echo gehad, nog net niet een groot genoeg eitje dus morgen weer terug. En gelukkig gaan ze dan 2 dagen na de pregnyl weer kijken of mn ei gesprongen is. Echt fijn dat ze met me meedenken en mee gaan kijken.

10. sheveloper

sheveloper Actief lid

Dec 2, 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mirte85, hoe kunnen ze bij jou zien of het eitje uit de follikel is gesprongen of niet? Wat heerlijk dat ze met je meedenken, bij mij hebben ze nog nooit of weinig gehoord van LUF...

Ik had een echo 6dpo, en de arts zei dat ie gesprongen was omdat ze duidelijk een corpus luteum zag: onregelmatige rand en spinnenweb binnenin.

Ik had het idee dat de ovulatie pas 50 uur na de pregnyl was ^.^

11. Adrianna

Ook mijn ziekenhuis spreekt niet over luf, maar over persisterende follikels.
    Ze kunnen inderdaad aan je bloed en aan een echo zien of je eitje gesprongen is.

Bij mij wordt dat sowieso geen probleem, want zonder Pregnyl heb ik een progesteronwaarde van 1 op 6dpo, dus als het ineens hard stijgt dan zit het goed :p

12. Adrianna

Dan lopen we bijna gelijk.
    Ik kreeg net de uitslag van mijn bloedonderzoek en het eitje is rijp, dus ik mag morgenochtend Pregnyl zetten.

Het is inderdaad fijn dat ze nog extra controles doen, ipv puur erop vertrouwen dat iets gewoon werkt.

13. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    nou hij was groot genoeg! pregnyl is gezet vanochtend. ze gaan donderdag weer een echo maken om te kijken of hij gesprongen is. Dat kijken ze of er inderdaad nog een zwarte bol zit, of wat wittige draden (was eerste keer bij controle ook dat ze dat zagen en ik weet natuurlijk hoe die persisterende follikels eruit zagen, dit was beduidend anders!)
    zet jij de pregnyl zelf adrianna? ik hoef dat gelukkig niet te doen.

14. Adrianna

Ja, ik zet de spuit zelf.
    Ze hebben een goede uitleg gegeven en moet eerlijk zeggen dat ik bloed prikken meer pijn vind doen dan dit kleine prikje :D

15. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    Doet de vloeistof je geen pijn dan? T prikt ontzettend bij inspuiten

16. Adrianna

Nee, helemaal niks.
    Ik had een tip gekregen om de ampullen een half uur voor gebruik uit de koelkast te halen. Dit zou dan ook het prikken tegen gaan.
    Ik merk verder vrij weinig. Ik lag gister wel heel vroeg te slapen en ook eindelijk sinds lange tijd een goede diepe slaap gehad.
    Maar verder niks...geen ei pijn of iets dergelijks, dus hoop dat het allemaal wel goed gaat.

17. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    wat vreemd, t is een bekend gegeven dat de vloeistof nogal vervelend is.

Net controle gehad, ei is weg, dus gesprongen!!

18. Adrianna

Eigenlijk alleen maar tintelingen rondom de plek van de prik, maar geen pijn.
    Voel nu trouwens wel pijntjes aan de kant waar de follikel zat, dus ik ben benieuwd.

Fijn dat je ei gesprongen is! Nu hopen dat het deze maand raak is.

19. Believe04

Believe04 Nieuw lid

Mar 21, 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik ben nieuw hier en ik heb paar vraagjes Hihi! Ik heb vanochtend Pregnyl gespoten en ik heb dan ineens korrelige afscheiding en heel plakkerig. Dit had ik ook in februari...vorige maand had ik geen pregnyl en dan is het heel mooi waterig slijm wat je kan trekken...

Is dit normaal? Mijn urine zit ook vol vliesjes sinds pregnyl... Ik word morgen geïnsimineert maar heb geen goede hoop omdat het zo korrelig en plakkerig is...

Groetjes

20. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    Het lijkt me niet dat je slijm zo snel verandert na pregnyl, eisprong is mannelijk zo'n 36 a 48u later
    Verder heb ik eigenlijk altijd heel veel slijm na de pregnyl, maar nooit korrelig, en altijd pas wat later

Share This Page