Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nina Sanders, Aug 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Goedzo! :D

2. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Ik heb ook niet ervaren dat de pregnyl plakkerig of stroperig was. In feite exact dezelfde manier van mengen als de menopur en ook net zo makkelijk gespoten.
    Alleen die flesjes openbreken... is me al 1 x bijna mis gegaan.

Bijwerkingen heb ik wel, ik voelde me echt gewoon enorm zwanger. Van vermoeidheid, tot pijnlijke borsten, brandend maagzuur, emotioneel.
    Maar goed, die Pregnyl heeft me altijd nog flink voor de gek gehouden... :(

3. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Nou te vroeg gejuicht. Gister weer Pregnyl gespoten, 5000: PIJN! En toen ik de naald eruit haalde bloedde ik heel erg.
    Direct al hele horrorscenario's dat samen met het bloed de vloeistof vrij gekomen zou zijn... Maar zal wel meevallen.
    Nu een blauwe plek, maar nu zo'n 20 uur later merk ik al wel dat de hormonen van de Pregnyl binnen zijn gekomen. Daar gaat het uiteindelijk om...

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113

Oehhhh wat voel je dan precies?
    Aankomende woensdag moet ik terug voor controle. Het is vandaag precies 3 weken geleden dat ik mijn laatste injectie zette. Hopelijk heeft de overstimulatie geen sporen achtergelaten en mag ik woensdag weer opnieuw beginnen met stimuleren. De pregnyl ligt nog steeds in de koeling..

5. AmyW

AmyW Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,327
    867
    113
    Ik voelde gewoon die hormonen al vrij snel. M'n eierstokken voel ik bijna zitten, m'n buik opgeblazen en enorm huilerig.
    Vorige keren was ik ook steeds overtuigd dat ik zwanger was, want ik voelde me gewoon anders en zwanger. Dit keer wat meer ingelezen en idd door die pregnyl komt dat sowieso.
    Maar nu m'n buik bont en blauw, gewoon niet helemaal goed gespoten denk ik oeps.

Spannend hoor. En als je dan weer mag starten eerst met Menopur?

Share This Page