Temperatuur vraagje.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door anouk79, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik ben nu voor de tweede maand aan het temperaturen dus het is allemaal nog vrij nieuw voor mij.

In mijn vorige cyclus had ik een temperatuur die nogal op en neer ging. Op dag 35 ging mijn temp. echter wel iets omhoog en bleef ook boven de basaal lijn en precies 14 dagen later ging hij omlaag en ongesteld.
    FF geeft op dag 35 ook de vermoedelijke eisprong aan.

Deze cyclus is hij naar mijn idee regelmatiger en varieert tussen 36.1 en 36.3 vrij normaal toch?

Mijn vraag is nu eigenlijk stijgt je temperatuur altijd tegen het einde van je cyclus of doet hij dat echt alleen maar als je een eisprong hebt gehad???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het verschil van minimaal 0,3 is volgens mij alleen bij een eisprong. anders kan ie mssn ook wel omhoog, maar dan gaat ie bijvoorbeeld met hele kleine stapjes en pieken en dalen, zodat er niet duidelijk een voor en na is zeg maar.

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Verder nog iemand??

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Je temperatuur stijgt volgens mij alleen als je een eisprong hebt gehad.

Suc6 verder met tempen en hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Je temp stijgt zoiezo als je je eisprong hebt gehad, dat weet ik wel. Verder kan je temp iets stijgen, maar hij daalt dan ook weer.
    Ik kan je verder geen duidelijk antwoord geven, kijk naar mijn kaartje.. ik zou zeggen als ik zo kijk dat ik mijn ei al gehad heb, maar eergister zakte hij in eens weer.. ik snap er ook niks van!
    Ik heb denk ik vandaag mijn ei.. heledag ovulatie gevoel, of er echt iets vast zit en deed soms met bewegen of lachen erg pijn. Net in eens pijn in onderbuik en baarmoeder. Nu niets meer, ik denk mijn ei:)
    Hou de signalen van je lichaam ook goed in de gaten, en schrijf ze desnoods op.. dat doe ik ook altijd bij ff.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik vermoede zelf ook al dat je temp alleen stijgt als je je eisprong hebt gehad, maar fijn om het bevestigt te horen.
    Ik vul nu alles goed in op ff zodat ik alles goed kan bijhouden.

7. w0nder

w0nder Niet meer actief

Deel Deze Pagina