dag 10? of toch later?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door maybe3, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haallo meiden..

Willen jullie even meespieken.. ??

Wanneer denken jullie dat m,n ei geweest is?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dag 10 klopt wel... meteen daarna tempstijging. Het baarmoederslijm is daarna alleen creamy of sticky, dus dat sluit daarbij aan.

Hoe zit het met de baarmoedermond? ik gebruikte dat zelf niet, maar lijkt dat niet tegenstrijdig op die dagen rond het stippelkruis? Waar staat het ook alweer voor?

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

M,n baarmoedermond heeft vanaf dag 9 tot gister open gestaan.. en nu nog steeds niet zo dicht en hard als normaal na mijn ei.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hmmm, dat is raar ja. maar aangezien het lichaam nooit 100 % volgens het boekjes reageert zou ik dag 10 aanhouden.
    Tempstijging betekent dat de eisprong geweest is.

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hey maybe, ik denk dat ie ook op dag 10 isgeweest. Eigenlijk omdat je lichaamstemperatuur bovengemiddeld hoog is.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

bedankt meiden.. dan heb ik alleen of een hele korte cyclus of een hele lange LF

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ziet er goed uit maybe3. Ook ik denk dat je ei op dag 10 is geweest. Mooie dip ook.

Ik heb mijn ei ook een keer op dag 10 gehad. Mijn lf was gewoon hetzelfde dus een cyclus van 22 dagen (lf 12 dagen)

8. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Zou idd kunnen zijn dat op dag 10 de eisprong was. En misschien op dag 14 de innesteling? Omdat de temp daar ook een dip heeft

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hmm, ik zou eerlijk gezegd zeggen op dag 14. Maar ben dan ook geen expert.

10. Yris

Yris Niet meer actief

Hier dacht ik ook aan, spannend :D

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je zwanger blijkt, wa shet dag 10. Zo niet, dan blijft het gissen haha. Maar ja, dan is het ook niet zo boeiend meer. ga voor je nod voor het gemak uit van dag 14. Dat kan teleurstellingen schelen.

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

bedankt voor het meekijken en denken meiden..

@babke: ja dat was ik zowieso al wel van plan om die gewoon aan te houden als NOD dag.. :)

13. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    En hoe gaat het nu?

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Even een update.. FF heeft m,n ei toch naar dag 14 geplaatst.. Maar m,n temp is daarna nog mooi doorgestegen dus nog even spannend

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zie ja kaartje maar volgens mij is het toch dag 10 met een hele mooie nesteldip. Dit ziet er wel heeeel mooi uit namelijk. Heb je al getest?

16. Ik denk dat dag 14 klopt. Die dip zou technisch gezien te vroeg zijn om een innesteldip te zijn. Na dag 14 stijgt je temp mooi door.

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Volgens mij dag 10 je ei, mooi innesteling zichtbaar en ben je zwanger! Schitterend kaartje!

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Erg hoopvol kaartje,je temp is echt hoog!

FF heeft je eisprong naar dag 14 gezet vanwege de andere vruchtbaarheidssignalen. Na de eisprong kun je geen watery slijm meer hebben. Als je goed gescoord hebt dan moet het idd dag 14 zijn, maar dat is die tussentijdse tempstijging wel raar.

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Vandaag een super licht streepje op k2v5.. test over 2 dagen nog een keer... ben erg benieuwd

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    zie je wel. Ik vraag me echt sterk af of je bevinden van je cervixslijm wel kloppen. Ik denk namelijk echt dat je ei op dag 10 was, een innesteling op 4 dpo kan, heb er wel meer gezien van zelfs 3 dpo. Maar wat boeit het :) Ik duim op een knalstreepje. Heb je een foto trouwens of is het zo'n tuurstreep (het-kan-alle-kanten-op-streep zegmaar)

Deel Deze Pagina